عطایی: دیدار با هنگ کنگ مصاف تمرینی خوبی برای تیم ملی بود

به گزارش گفتمان برتر، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال بعد از پیروزی ایران برابر هنگ کنگ در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، این مصاف را یک بازی تمرینی خوب توصیف کرد.

عطایی: دیدار با هنگ کنگ مصاف تمرینی خوبی برای تیم ملی بود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی بعد از دیدار با تیم هنگ کنگ در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن، گفت: در همه تورنمنت ها بازی اول به دلیل عدم شناخت تیم ها از یکدیگر بازی سختی است. البته این دیدار برای ایران از این لحاظ سخت بود که اطلاعاتی از هنگ کنگ نداشتیم و نمی توانستیم استراتژی خاصی را برابر این تیم به کار گیریم و بیشتر بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم.

وی اضافه کرد: این دیدار، بازی تمرینی خوبی برای تیم ایران بود. ترجیح دادم فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود که این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال به اهمیت آمادگی ذهنی بازیکنان اشاره و شرح داد: تا این لحظه سعی کردیم تمرکزمان را بر روی آمادگی ذهنی و بعد از آن بر روی آمادگی فیزیکی بازیکنان بگذاریم. خوش بختانه شرایط فیزیکی بازیکنان به دلیل حضور تعدادی از آن ها در المپیک در حدی مطلوبی است.

وی تاکید کرد: از نظر من شرایط تیم ملی ایران قابل قبول است و تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه) در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا با اقتدار و سه بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1712

به "عطایی: دیدار با هنگ کنگ مصاف تمرینی خوبی برای تیم ملی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: دیدار با هنگ کنگ مصاف تمرینی خوبی برای تیم ملی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید