شیائومی گوشی های سری ردمی K40 را با قابلیت های گیمینگ عرضه می نماید

به گزارش گفتمان برتر، این طور که به نظر می رسد، گوشی های سری ردمی K40 قرار نیست یک پرچم دار معمولی باشند، چرا که شیائومی میخواهد آن ها را با قابلیت های گیمینگ راهی بازار کند.

شیائومی گوشی های سری ردمی K40 را با قابلیت های گیمینگ عرضه می نماید

سری ردمی K40 فردا رونمایی می شوند و این طور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد این گوشی ها چیزی فراتر از یک پرچم دار معمولی باشند. لو ویبینگ، مدیرعامل شرکت ردمی به تازگی تیزری از گوشی ردمی K40 پرو را به وسیله حساب رسمی خود در ویبو منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 888 و نمایشگر 120 هرتزی OLED راهی بازار می گردد.

اما این تمام ماجرا نیست. چرا که بیشتر گوشی های امروزی به چنین نمایشگری مجهز هستند. آنچه قرار است این گوشی را به محصول محبوب گیمرها تبدیل کند، نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتزی است که باعث می گردد گوشی واکنش های فوق العاده سریعی به فرامین لمسی کاربران نشان دهد. اگر گفته های ویبینگ حقیقت داشته باشد که قطعا هم همین طور هست، باید نمایشگر ردمی K40 پرو را سریع ترین نمایشگر در بین سایر گوشی های هوشمند بدانیم.

دلیل دیگری که باعث می گردد سری ردمی K40 به یک انتخاب ایدئال برای گیمرها تبدیل شوند، موتور لرزشی قدرتمندی است که در آن ها تعبیه شده تا حس و حال بسیار بهتری را حین انجام بازی به کاربر القا نمایند. علاوه بر این ها، دریافت گواهی Hi-Res Audio و همچنین پشتیبانی از فناوری صدای فراگیر دالبی، از دیگر معینه های خوب این محصولات به حساب می آیند.

اما از قابلیت های خود گوشی که بگذریم، می رسیم به لوازم جانبی که شیائومی برای این گوشی ها در نظر گرفته. این طور که به نظر می رسد، نگه دارنده هایی برای این گوشی در نظر گرفته شده که کاربر می تواند به یاری آن ها، گوشی را در هر حالتی که می خواهد نگه دارد و کاربرد آن ها را هم تغییر دهد. همچنین یک فن خنک نماینده برای آن ها طراحی شده که در پشت گوشی قرار گرفته و وظیفه آن خنک نگه داشتن پردازنده است.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که قابلیت های یاد شده در رابطه با گوشی ردمی K40 پرو بوده و معین نیست آیا این امکانات برای مدل استاندارد هم در نظر گرفته می گردد یا خیر. شایعه های فعلی از این موضوع حکایت دارند که شیائومی میخواهد مدل استاندارد را به اسنپدراگون 870 و مدل پرو را به اسنپدراگون 888 مجهز کند. این یعنی مدل پرو بر خلاف سری های قبل به نسبت مدل استاندارد قدرتمندتر و متفاوت تر خواهد بود اما بعید به نظر می رسد لوازم جانبی روی مدل استاندارد کار نکند. هر چند اینکه نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتزی و موتورهای لرزشی قدرتمند مختص مدل پرو باشد منطقی است.

با این حال برای معین شدن صحت این اطلاعات باید تا فردا و رونمایی رسمی از این گوشی ها منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1427

به "شیائومی گوشی های سری ردمی K40 را با قابلیت های گیمینگ عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی های سری ردمی K40 را با قابلیت های گیمینگ عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید