افشای مشخصات و طراحی گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro

به گزارش گفتمان برتر، براساس یک ویدیوی تبلیغاتی فاش شده، تاریخ عرضه گوشی OnePlus 10 Pro یازدهم ژانویه (21 دی ماه) است. این ویدئو طراحی این گوشی تازه را نیز آشکار می نماید.

افشای مشخصات و طراحی گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro

به گزارش خبرنگاران، ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده نشان می دهد که تاریخ عرضه گوشی OnePlus 10 Pro در بازار چین 11 ژانویه (21 دی ماه) است. در این ویدئو طراحی مدل پرچمدار آینده نیز نشان داده شده است. شرکت وان پلاس احتمالاً به زودی رسماً از وان پلاس 10 پرو را رونمایی خواهد نمود.

مدتی است که شایعات و حدس های زیادی پیرامون گوشی OnePlus 10 Pro در اینترنت پخش شده است. این برند انتها هفته گذشته رسما زمان رونمایی از دستگاه را خاطرنشان کرد و تأیید کرد که گوشی OnePlus 10 Pro در ژانویه 2022 در چین رونمایی خواهد شد. در حالی که ماه راه اندازی گوشی قبلاً تأیید شده بود، اما تا به امروز زمان دقیق عرضه تعیین نشده بود. اما اکنون با افشای یک ویدئوی تبلیغاتی نو در خصوص OnePlus 10 Pro تاریخ دقیق عرضه این گوشی تعیین شده است. بعلاوه این ویدئو برای اولین بار طراحی این گوشی پرچمدار را به طور رسمی نشان می دهد.

همانطور که در ویدیوی تبلیغاتی فاش شده مشاهده می گردد، ظاهراً گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro در تاریخ 11 ژانویه 2022 در بازار چین عرضه می گردد. اما هنوز تعیین نیست که آیا این گوشی در همان اولین روز عرضه در چین در بازار های جهانی نیز ارائه خواهد شد یا نه. در هر حال، این ویدیوی تبلیغاتی، پرچمدار OnePlus 10 Pro را با شکوه تمام به نمایش می گذارد. طراحی پنل پشتی دستگاه کاملاً مطابق با رندر هایی است که مدت ها پیش به اشتراک گذاشته شده بود.

گوشی OnePlus 10 Pro در رنگ های مشکی و سبز عرضه خواهد شد. نام برند Hasselblad نیز روی ماژول دوربین های پشتی حک شده است. سه دوربین در پنل پشتی دستگاه وجود خواهد داشت. در پنل جلو، گوشی وان پلاس 10 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده است. در بالا سمت چپ نمایشگر یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی قرار گرفته است. در پایین دستگاه، فضایی برای سینی سیم کارت، درگاه شارژ USB Type-C، میکروفون اصلی و بلندگو اختصاص داده شده است. در سمت راست دستگاه یک Alert Slider که از ویژگی های خاص محصولات وان پلاس است قرار گرفته است و دکمه تنظیم صدا در سمت چپ خواهد بود. این تعیینات تقریباً تمام ویژگی هایی است که از ویدیوی تبلیغاتی افشاشده در خصوص گوشی OnePlus 10 Pro می توان دریافت.

به جز ویدئوی منتشر شده، از منابع دیگر نیز می توان به تعیینات کلیدی گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro پی برد. گزارش شده است که گوشی وان پلاس 10 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. پردازنده این دستگاه یک چیپست پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می گردد.

در پنل پشتی، دستگاه دارای یک مجموعه دوربین سه گانه است. این مجموعه شامل دوربین های 48 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی می گردد. در پنل جلو دستگاه نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ارائه می گردد که در یک سوراخ پانچ در بالا سمت چپ نمایشگر قرار داده شده است. انرژی مورد احتیاج گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro به وسیله یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. این باتری از شارژ سریع 80 واتی به وسیله درگاه شارژ USB Type-C پشتیبانی می نماید. در حال حاضر، به نظر می رسد شرکت وان پلاس میخواهد تنها وان پلاس 10 پرو را عرضه کند. هنوز هیچ خبری در خصوص راه اندازی مدل پایه وان پلاس 10 وجود ندارد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1877

به "افشای مشخصات و طراحی گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و طراحی گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید