شماره 80 ماهنامه قلک منتشر شد، از آموزش مفهوم همکاری تا پیامک های بانکی در شماره 80 قلک

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی ماهنامه قلک، در شماره جدید این نشریه با طرح جلد نوروزی، بچه ها همراه با شعر و داستان های آموزشی با مفهوم همکاری کردن با دیگران، کمک دریافت و مشورت کردن برای انجام کارها، چگونگی تبدیل چوب به وسایل مختلف، پس انداز کردن و محاسبه مقدار هزینه ها از طریق پیامک های بانکی و فرهنگ و اقتصاد کشور فرانسه آشنا می شوند.

شماره 80 ماهنامه قلک منتشر شد، از آموزش مفهوم همکاری تا پیامک های بانکی در شماره 80 قلک

در شماره هشتادم قلک با توجه به موضوع محوری این نشریه که آموزش سبک زندگی صحیح و مفاهیم اقتصادی است، شعر و داستان هایی با عناوین قلب سیبی، می خواهم شیرینی بپزم، ماجرای باغبانی مامان شای شای، چی بود؟ چی شد؟ کتابخونه،تیک تیک پیامک (ماجراهای دی دی، دادی و سیمبولودوسِ دوس دوس)، فرانسه نان و پنیر بالای برج آهنی و اخبار قِل قُلکی می خوانیم.

شماره اسفند ماه نشریه قلک در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی پور و سردبیری معصومه یزدانی در 28صفحه و با قیمت 20هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این شماره کارشناسی داستان ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته اند.

شماره هشتاد ماهنامه قلک با همکاری زهرا موسوی، می نیا اکسیون، مریم شجاعی پور، شهرزاد شهرجردی، جویا میرزاده، زهرا جلا ئی فر و تصویرگری ویدا کریمی، فاطمه زمانه رو و میثم موسوی و همچنین طراحی جلد المیرا اسکندری منتشر شده است.

ماهنامه قلک با توجه شیوع ویروس کرونا در جهان و تبعاتی که بر ابعاد گوناگون زندگی بشر داشته، با موضوع موضوعیبچه ها و دوران کرونایی اقدام به برگزاری رویدادی با عنوانجشنواره فرهنگی هنری فرفره کرده است. این جشنواره در چهار رشته عکاسی، نقاشی، شعر و داستان برگزار می شود.علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره به نشانی WWW.CAPF.IR مراجعه کنند.

جهت سفارش و دریافت اشتراک سالانه یا شش ماهه قلک با دفتر ماهنامه به شماره 02188356436 تماس گرفته یا به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. همچنین امکان دریافت نسخه الکترونیک تمام شماره های این نشریه نیز بر روی پلتفرم های کتابخوان مانند طاقچه وجود دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1411

به "شماره 80 ماهنامه قلک منتشر شد، از آموزش مفهوم همکاری تا پیامک های بانکی در شماره 80 قلک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 80 ماهنامه قلک منتشر شد، از آموزش مفهوم همکاری تا پیامک های بانکی در شماره 80 قلک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید