سورپرایز مجیدی همه را شگفت زده کرد، حتی خودش را

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، بازیکنی که اصلا قرار نبود برای استقلال در دربی بازی کند با زدن یکی از دیرهنگام ترین گلهای دربی، نقش مهمی در پیروزی یاران مجیدی ایفا کرد تا سرمربی جوان استقلال شادمان ترین فرد از تصمیم خودش بابت بخشیدن او باشد.

سورپرایز مجیدی همه را شگفت زده کرد، حتی خودش را

محمد دانشگر بعد از پشت سر گذاشتن حاشیه های فراوان و رفتن تا مرز اخراج، خاتمه با یک عذرخواهی مورد بخشش مجیدی نهاده شد و در آخرین روزهای باقی مانده به دربی مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرد. وی با این که به تمرین فراخوانده شد، به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند و در حالی که به دلیل همان مصدومیت قرار نبود در دربی حضور پیدا کند، در آخرین ساعات باقی مانده به بازی با ریسکی عظیم تن به بازی داد تا تبدیل به سورپرایز مجیدی برای این بازی باشد.

دانشگر در خط دفاعی تیمش کوشش زیادی کرد و باتوجه به مصدومیت و دوری از تمرین، بازی قابل قبولی ارائه داد. میل به بازی تهاجمی وی در آخرین ثانیه های بازی به داد آبی پوشان رسید و در حالی که خوشبین ترین طرفداران استقلال هم آماده شکست تیم شان شده بودند با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا کار به وقتهای اضافه و ضربات پنالتی کشیده گردد و در نهایت آبی پوشان برنده این ملاقات مهم شوند.

دانشگر در یکی دو هفته اخیر همه کار در استقلال کرد و در آخر در حالی که قرار بود سورپرایز مجیدی باشد، حتی خود فرهاد را هم شگفت زده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1111

به "سورپرایز مجیدی همه را شگفت زده کرد، حتی خودش را" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز مجیدی همه را شگفت زده کرد، حتی خودش را"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید