روزهای فرهنگی ویتنام در ایران

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: روزهای فرهنگی ویتنام در ایران به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در چارچوب مبادلات دوجانبه، از 18 تا 20 مرداد برگزار می گردد.

روزهای فرهنگی ویتنام در ایران

به گزارش ایرنا ، به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در چارچوب مبادلات دوجانبه، روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد با حضور هیأت 70 نفره از مقامات عالی دولتی و فرهنگی ویتنام در موزه سینمای ایران (باغ فردوس) برگزار می گردد.

وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور، اعضای رسمی این هیأت فرهنگی برای شرکت در روزهای فرهنگی ویتنام در ایران را تشکیل می دهند.

آیین افتتاحیه روزهای فرهنگی ویتنام در ایران، چهارشنبه 18 مرداد ساعت 18:30 تا 21:30 با حضور مقامات عالی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام، سفیر و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور در موزه سینمای ایران افتتاح خواهد شد.

این رویداد در بخش های مختلفی شامل نمایشگاه صنایع دستی، لباس های سنتی، کتاب و عکس برگرفته از جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی و بعلاوه، روابط ایران و ویتنام می گردد.

بعلاوه، فیلم های تاک تائو، شادی یک مادر و داستان پائو محصول ویتنام در طول سه روز برگزاری روزهای فرهنگی ویتنام به نمایش گذاشته می گردد.

این رویداد فرهنگی با همکاری مشترک اداره کل همکاری ها و تنظیم گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موزه سینمای ایران و سفارت ویتنام در ایران برگزار می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2196

به "روزهای فرهنگی ویتنام در ایران" امتیاز دهید

2 کاربر به "روزهای فرهنگی ویتنام در ایران" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای فرهنگی ویتنام در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید