رفتار بازیکنان زیر ذره بین برانکو

به گزارش گفتمان برتر، در اردوی قطر شرایط جدیدی حاکم شده و غیبت بعضی افراد از جمله کریم باقری می تواند فضای بازی را برای بعضی شیطنت ها ایجاد کند.

رفتار بازیکنان زیر ذره بین برانکو

اکبر منتشلو ، پرسپولیس روزهای متفاوتی را تجربه می نماید، بعداز یک دوره محرومیت و تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم بر روی مسائل و کمبودهای تیم، حالا شرایط جدیدی در تیم حاکم شده است و بازیکنان با فراغ بال بیشتری در تمرینات حضور دارند. پرسپولیسی ها این روزها دیگر دغدغه ها و نگرانی های روزهای گذشته را ندارند، روزهایی که برانکو برای تکمیل لیست تیمش به مشکل برمی خورد ولی حاضر نشد هر بازیکنی را به ترکیب تیمش راه بدهد. پرسپولیس با چنین شرایطی بهترین نتایج را کسب کرد نتایجی که حتی با وجود بعضی ستاره های نامدار گذشته در روزهای دور پرسپولیس در کارنامه این تیم به ثبت نرسیده بود. اگر واقع بینانه نگاه کنیم و اگر کمی شانس با سرخ پوشان یار بود، این تیم با همین شرایط و با ایده ها و تفکرات سرمربی اش، جام آسیا را هم بالای سر می برد. به هر حال اتفاقاتی که در روزهای سختی پرسپولیس رقم خورد، چیزی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت و البته همه این اتفاقات در روزهای به وقوع پیوست که پرسپولیس و برانکو از هیچ کدام از ارزش های خود عدول نکردند. حالا در این روزها بازیکنان جدیدی به جمع سرخ پوشان اضافه شدند که همین موضوع شرایط و وضعیت پرسپولیس را متفاوت نموده است. البته باید اذعان کرد که بازیکنانی که به تیم اضافه شدند اغلب با شرایط تیم آشنا هستند و تجربه بازی در تیم های بزرگ و پرسپولیس را دارند اما بعضی بازیکنان هنوز آنطور که باید و شاید در این تیم جا نیفتاده اند و هنوز نتوانسته اند ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار نمایند.در این بین نحوه شکل گیری این ارتباط به طور حتم برای کادر فنی و درنهایت پرسپولیس مهم خواهد بود. ماریو بودیمیر مهاجم مورد علاقه برانکو، یکی از بازیکنان جدید این تیم است که در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس تمرینات خود را پیگیری و در حال آشنایی با شرایط تیم جدیدش است. این بازیکن جدیداً به جمع سرخ پوشان اضافه شده و به طور طبیعی چه از طرف این بازیکن و چه از طرف دیگر بازیکنان کوشش خواهد شد تا ارتباط بیشتری به وجود بیاید. در همین رابطه متاسفانه خبرهای خوبی از اردوگاه سرخ پوشان به گوش نمی رسد و بازهم متاسفانه باید گفت که نحوه شکل گیری این ارتباط به سمت و سوی خوبی پیش نمی رود. به طور حتم در ایجاد و بسترسازی ارتباط بیشتر بازیکنان جدید با سایر اعضای تیم، نقش بعضی از بازیکنان پرسپولیس که سابقه شوخی و مزاح بیشتری دارند، پررنگ تر است. اما همانطور که عنوان شد خبرهای خوبی از نحوه شکل گیری این ارتباط به گوش نمی رسد و شوخی بعضی بازیکنان با بازیکنان جدید به ویژه مهاجم خارجی این تیم، بعضی خاطرات تلخ گذشته را در پرسپولیس زنده می نماید که متاسفانه هیچ گاه از کارنامه پرافتخار سرخ پوشان حذف نخواهد شد.

آنچه مسلم است اینکه برانکو با شخصیتی که دارد از بروز چنین اتفاقاتی در تیمش جلوگیری خواهد نمود. چنانچه در گذشته این سرمربی حتی با اصرار بعضی عوامل تیم حاضر نشد، بعضی بازیکنان پرحاشیه را در تیمش نگه دارد و برای همواره آنها را از جمع سرخ پوشان کنار گذاشت. برانکو تا کنون با جلوگیری از حاشیه در تیمش، بهترین نتایج را با بازیکنان در ظاهر معمولی کسب نموده است و به نظر می رسد او باز هم جلو اتفاقات حاشیه ساز را در تیمش خواهد گرفت، حتی اگر مجبور گردد باز هم بازیکنانی را کنار بگذارد. از طرف دیگر حضور بعضی عوامل در کنار برانکو مثل کریم باقری با شخصیتی محترم این اجازه را نخواهد داد که پرسپولیس بازهم گرفتار حواشی خودساخته گردد، اما با همه این حرفها، باید برانکو حواسش به تیمش باشد، مخصوصا اینکه در اردوی قطر شرایط جدیدی حاکم شده و غیبت بعضی افراد از جمله کریم باقری می تواند فضای بازی را برای بعضی شیطنت ها ایجاد کند.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 59

به "رفتار بازیکنان زیر ذره بین برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار بازیکنان زیر ذره بین برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید