رانگنیک: نتوانستیم بر بازی کنترل پیدا کنیم، عملکردمان مقابل نیوکاسل را دوست نداشتم

به گزارش گفتمان برتر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس راضی نیست.

رانگنیک: نتوانستیم بر بازی کنترل پیدا کنیم، عملکردمان مقابل نیوکاسل را دوست نداشتم

به گزارش خبرنگاران، رالف رانگنیک در پی تساوی یک - یک شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل نیوکاسل در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس گفت: عملکردمان در این ملاقات را اصلاً دوست نداشتم. ما سعی می کنیم بهتر بازی کنیم و بازی را تحت کنترل داشته باشیم اما در این ملاقات به غیر از مقاطع کمی نتوانستیم بر بازی کنترل پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: این بازی بحث داشتن انرژی، قدرت فیزیکی، به دست آوردن توپ های دوم و جابجایی در زمین بود که در تمامی موارد ما در برترین فرم و شکل خوب نبودیم. در نهایت ما یک امتیاز از این بازی خارج از خانه به دست آوردیم که نکته خوبی است، اما روی هم رفته عملکردمان باید بهتر گردد.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ توضیح داد: در تقابل با کریستال پالاس ما نسبت به دو بازی خارج از خانه اخیرمان، تیم برتر میدان بودیم. بحث قدرت فیزیکی تیم و پیروزی در نبردهای تن به تن است که در این بازی ما در این موارد خوب نبودیم. برای بازی مقابل نیوکاسل آنهم در این استادیوم باید قدرت فیزیکی داشت.

رانگنیک در انتها گفت: مشکل بزرگ ما رویکرد بازیکنان مان نبود، بلکه مشکل بزرگ ما لو دادن توپ و اشتباهات سهوی مان بود. حتی در نیمه دوم ما نتوانتسیم بازی را در کنترل خود بگیریم و تصمیمات اشتباهی گرفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1922

به "رانگنیک: نتوانستیم بر بازی کنترل پیدا کنیم، عملکردمان مقابل نیوکاسل را دوست نداشتم" امتیاز دهید

3 کاربر به "رانگنیک: نتوانستیم بر بازی کنترل پیدا کنیم، عملکردمان مقابل نیوکاسل را دوست نداشتم" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: نتوانستیم بر بازی کنترل پیدا کنیم، عملکردمان مقابل نیوکاسل را دوست نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید