دریافت آنلاین ویزای 50 کشور ، خدمت تازه خبرنگاران

به گزارش گفتمان برتر، ویزا به عنوان مجوز قانونی ورود به کشورهای مختلف است که اگر قصد سفر به این کشورها را داشته باشید باید دریافت کنید. از آنجا که فرایند دریافت ویزا، کمی سخت و طولانی است خبرنگاران در خدمتی تازه این مسیر را برای شما هموار نموده است. شما می توانید از این به بعد به صورت آنلاین برای دریافت ویزای 50 کشور به وسیله خبرنگاران اقدام کنید. در ادامه، با نحوه درخواست و دریافت ویزای آنلاین در خبرنگاران آشنا می شوید.

دریافت آنلاین ویزای 50 کشور ، خدمت تازه خبرنگاران

خدمات ویزا در خبرنگاران آنلاین شد!

ارائه خدمات آنلاین ویزا، خدمت نوی است که خبرنگاران به کاربران خود ارائه می دهد. اگر برای سفر به کشورهای خارجی احتیاج به دریافت ویزا دارید، می توانید در هر مکان و زمانی که هستید، به صورت آنلاین به وسیله سایت و اپلیکیشن خبرنگاران مراحل را طی کنید. در این صورت دیگر احتیاجی به حضور در محل سفارت کشور مقصد نیست.

نکته مهمی که باید درباره دریافت ویزای آنلاین مدنظر قرار دهید، اینکه مدارک و ویزای کشورها، با هم تفاوت دارد. علاوه بر این دریافت ویزای بعضی کشورها مانند کشورهای حوزه شینگن کمی سخت تر و زمان بر است، پس نهایت دقت و حساسیت را داشته باشید.

مراحل دریافت خدمات آنلاین ویزا

مهمترین سوالی که ممکن است برای شما ایجاد گردد اینکه چگونه برای اخذ ویزای آنلاین اقدام کنید؟ نگران نباشید، کار سختی پیش رو ندارید. کافی است مراحلی که در ادامه گفته می گردد را انجام دهید:

ورود به سایت یا اپلیکیشن خبرنگاران

برای دریافت ویزای آنلاین در ابتدا باید به سایت یا اپلیکیشن خبرنگاران وارد شوید. در صورتی که پیش از این خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بلیط قطار و … را در خبرنگاران انجام داده اید، وارد حساب کاربری خود شوید. در غیر این صورت با ورود به خبرنگاران اقدام به ساخت یک حساب کاربری کنید.

برای ایجاد حساب کاربری ارائه یک ایمیل و شماره تماس لازم است. پس از آن وارد صفحه ویزای کشور مورد نظر کنید. در این صفحه اطلاعات کلی مانند مدارک، شرایط، مدت اعتبار و قیمت ها به شما نمایش داده می گردد. با معین کردن نوع ویزا و تعداد مسافران، فرایند درخواست ویزا برای شما آغاز می گردد.

ثبت درخواست ویزا

در این مرحله وارد صفحه نوی می شوید که با نمایش قیمت ها در ادامه باید مدارک خواسته شده را به طور کامل بارگذاری کنید. در نظر داشته باشید که هرگونه نقص مدرکی می تواند منجر به رد درخواست شما گردد. از آنجا که شما به وسیله خبرنگاران برای درخواست ویزا اقدام می کنید، پس از ارسال مدارک باید منتظر نتیجه بمانید.

بارگذاری مدارک

پس از وارد کردن اطلاعات فرد یا افراد متقاضی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، تاریخ تولد، تاریخ انقضای پاسپورت و تاریخ رفت باید مدارک را بارگذاری کنید. در انتها بارگذاری مدارک، اطلاعات را ثبت کنید. در این مرحله در صورتی که مسئله ای در ارسال مدارک وجود نداشته باشد، به مرحله پرداخت هزینه راهنمایی می شوید.

پرداخت آنلاین هزینه ویزا

در این مرحله با چک کردن مجدد مدارک و معینات و ویرایش یا تایید آن، مبلغ نهایی که باید به صورت ریالی پرداخت کنید، به وسیله درگاه های آنلاین می پردازید. با پرداخت هزینه درخواست ویزا از سمت شما ثبت خواهد شد. در این مرحله کار شما تمام می گردد و باید منتظر اعلام نتیجه کارشناسان ویزای خبرنگاران باشید.

مراجعه به حساب کاربری برای دریافت نتیجه

پس از آنکه درخواست ویزای شما ثبت شد، پس از مدت گفته شده می توانید به حساب کاربری خود مراجعه کنید تا نتیجه درخواست ویزا و صدور آن را ببینید.

مزایای دریافت ویزا به صورت آنلاین

اگر ویزای کشورهای مقصد را از خبرنگاران درخواست کنید، مزایای مختلفی برای شما به همراه دارد که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان برای مراجعه حضوری به سفارت کشورهای مقصد
  • کنترل دقیق مدارک و شرایط افراد به وسیله کارشناسان خبره خبرنگاران پیش از درخواست ویزا
  • تسریع فرایند اخذ ویزا برای افراد

نکات مهم برای دریافت ویزای آنلاین

زمانی که برای درخواست ویزای آنلاین به وسیله خبرنگاران اقدام می کنید، به نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم توجه داشته باشید:

  • برای دریافت ویزای بعضی از کشورها مانند تایلند، روسیه، برزیل، اندونزی، هند، چین، قبرس جنوبی، مالزی، قزاقستان و فیلیپین باید مدارک را به صورت حضوری به سفارت تحویل دهید و مشمول درخواست ویزای آنلاین نمی گردد.
  • در زمان ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک دقت کافی را داشته باشید. در صورت وجود نقص یا ایراد در هر بخش از فرایند درخواست آنلاین ویزا امکان ورود به مراحل بعدی را نخواهید داشت.
  • تمام مراحل گفته شده برای ثبت درخواست ویزای کشورهای مقصد است که می تواند شرایط، هزینه و مدارک متفاوتی داشته باشد. با طی کردن این مراحل الزاما ویزای کشور مقصد برای شما صادر می گردد.
  • خبرنگاران در این خدمت فرایند درخواست ویزا را برای متقاضیان هموار نموده تا با این فرایند وقت و هزینه کمتری از افراد تلف گردد.
  • خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات یا بارگذاری مدارک اشتباه یا ناقص ندارد.
  • پرداخت هزینه به وسیله متقاضیان به منزله درست و کامل بودن مدارک و اطلاعات و نیز پذیرفتن تمامی قوانین است. پس امکان انصراف از درخواست ویزا یا هر علت دیگری وجود ندارد و مبلغ پرداخت شده مسترد نمی گردد.

دریافت ویزای آنلاین | سفری بی دغدغه به 50 کشور

دریافت ویزا برای سفر به کشورهای مختلف امری لازم است. اگرچه بعضی از کشورها امکان سفر بدون ویزا برای شهروندان ایرانی فراهم نموده اند، اما بسیاری از کشورها قانون ویزا را دارند. از آنجا که دریافت ویزا به صورت حضوری پرهزینه و زمان بر است، خبرنگاران در خدمتی نو امکان دریافت ویزا به صورت غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم نموده است. علاوه بر دریافت ویزا، این پلتفرم آنلاین سفر خدمات دیگری مانند فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه مسافرتی را نیز ارائه می نماید که برنامه ریزی برای سفرهای خارجی را برای شما آسان می نماید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 تیر 1403 بروزرسانی: 30 تیر 1403 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2235

به "دریافت آنلاین ویزای 50 کشور ، خدمت تازه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت آنلاین ویزای 50 کشور ، خدمت تازه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید