سفر 14 میلیونی به سرزمین اژدهای زرد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، سفر به چین به دلایل مختلفی از جمله خرید، تفریح، گشت و گذار می تواند برای توریست ها جذاب باشد. در این میان دو شهر پکن و شانگهای در میان گردشگران ایرانی بسیار پرطرفدار هستند و آژانس های مختلفی اقدام به برگزاری تور در این شهرها می نمایند.

سفر 14 میلیونی به سرزمین اژدهای زرد

شانگهای که لقب جنگل آسمان خراش ها را به خود اختصاص داده، شهری پر زرق و برق به همراه مقاصد دیدنی مختلف است. پکن نیز به عنوان پایتخت سرزمین اژدهای زرد دارای زیبایی های خاص خود است، البته از قلم نیاندازید در این سفر حتما غذاهای چینی را تست کنید.

حال باید دید بازار تورهای چین تا چه اندازه در تابستان داغ است و قیمت تور برای این سفر چقدر خواهد بود.

البته بیشتر آژانس ها تور را به نحوی طراحی نموده اند که سفر شما ترکیبی از اقامت در پکن و شانگهای و یا دیگر شهرهای چین باشد.

تجربه پکن با دلار آمریکا

آژانس مقتدر سیر تابان برای سفر به پکن به مدت 7 شب قیمت 5 میلیون و 290 هزار تومان به همراه 450 دلار آمریکا معین نموده است. در این سفر شما در هتل 4 ستاره اقامت خواهید داشت و می توانید از خدماتی مانند صبحانه رایگان، بیمه مسافرتی، ویزای گروهی و ترانسفر فرودگاهی بهره ببرید.

گشت در پکن با ناهار رایگان

آژانس آرزوی آبی نیز برای سفر 7 شب به پکن قیمت خود را با اقامت در هتل 4 ستاره از 4 میلیون و 890 هزار تومان به همراه 480 دلار شروع نموده و با انتخاب هتل 5 ستاره Mercure Wanshang این قیمت به 4 میلیون و 890هزار تومان به همراه 540 دلار می رسد. پرواز این تور ماهان است و شما می توانید علاوه بر اخذ ویزای گروهی، ترانسفر فرودگاهی، لیدر مجرب، صبحانه رایگان از گشت شهری به همراه ناهار نیز بهره ببرید.

گشت های جذاب در پکن

آژانس نیل گشت روز نیز برای سفر به پکن توری با قیمت 5 میلیون و 190 هزار تومان به همراه 410 دلار برای اقامت در هتل Mercure Wanshang Hotel در نظر گرفته است. گشت شهری پکن میدان تیان آن مین، شهر ممنوعه، معبد بهشت، دیوار چین، طب سنتی، چای خانه سنتی، کارخانه سنگ یشم، کارخانه مروارید، کاخ تابستانی از خدمات این تور در کنار ویزای گروهی (در شرایط خاص ویزا انفرادی صادر می گردد.)، پرواز مستقیم با هواپیمایی ماهان، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل های 4 ستاره،صبحانه بوفه و گشت های شهری با نهار است.

اقامت 7 شب با 14 میلیون تومان

آژانس مسافرتی عالی گشت برای سفری 7 شب سفر به پکن و شانگهای را برای علاقمندان انتخاب نموده است. در این تور که 3 شب در پکن و 3 شب در شانگهای برگزار می گردد، قیمت 14 میلیون و 400 هزار تومان دارد که در هتل مارکوپولو پارک ساید پکن (4ستاره) و هتل گومان شانگهای (4ستاره) اقامت خواهید داشت. بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان ایر، ترانسفر فرودگاهی، تراسفر بین شهری با قطار سریع السیر، تراسفر بین شهری با اتوبوس،7 شب اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، اهنمای فارسی زبان، گشت متنوع وعده غذایی و اخذ ویزای گروهی از خدمات عالی گشت برای این سفر است.

قیمت ترکیبی دلار و ریال

الفبای سفر پارسیان نیز برای مدت مشابه تورترکیبی پکن و شانگهای را در تیر ماه برگزار می نماید. قیمت این تور ترکیبی و به صورت ارزی و ریالی است. هزینه این تور برای 4 شب پکن و 3 شب شانگهای 5 میلیون و 290 هزار تومان به همراه 550 دلار است. در این سفر در هتل مرکیور وانشانگ بیجینگ پکن و هتل رگال شانگهای ایست ایشیا شانگهای اقامت خواهید داشت. بلیط رفت و برگشت، اقامت، بیمه مسافرتی، ویزا و ترانسفر فرودگاهی از خدمات تور در این سفر است.

گشت های متفاوت با زیما سفر پارس

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس نیز برای تور ترکیبی خود به مقصد پکن و شانگهای قیمت 14 میلیون و 200 هزار تومان را در نظر گرفته است. هتل مارکوپولو پارک ساید پکن و هتل کراون پلازا شانگهای فودان، هتل هایی هستند که در این سفر ترکیبی 7 شب در آن ها اقامت خواهید داشت، اما زیما سفر پارس سعی بر آن داشته تا خدمات جالبی را در این تور ارائه دهد. در واقع علاوه بر بلیط رفت و برگشت ماهان، ترانسفر فرودگاهی، ویزا گروهی، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، گشت متنوع همراه با غذا (جهت پکن به شانگهای با قطار سریع السیر انجام می گردد)، گشت های پکن شامل کاخ تابستانی، کارخانه مروارید، میدان تیان آن مین، شهر ممنوعه، مراسم چای، مرکز خرید، دیوار چین، بازدید از میدان المپیک، طب سنتی و گشت های شانگهای شامل کارخانه ابریشم، برج مخابراتی، موزه باغ یو می گردد که می توانید از آن ها لذت ببرید.

از هانگزو نیز دیدن کنید

اما در این میان آژانس چکاوک با افزایش مدت زمان اجرای تور به 9 شب، اقامت در شهر هانگزو را نیز به شهرهای حاضر در تور اضافه نموده است. قیمت این تور 15 میلیون و 500هزار تومان است که 4 شب در پکن، 2 شب در هانگزو و 3 شب در شانگهای خواهید بود. هتل مارکوپولو پارک ساید پکن، هتل دراگون شانگهای و هتل کراون پلازا هانگزو محل اقامت شما خواهند بود. بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان ایر، ویزای گروهی، ترانسفر فرودگاهی، تراسفر بین شهری با قطار سریع السیر و اتوبوس vip، شب اقامت در هتل 5 ستاره با صبحانه، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان و گشت های متنوع به همراه غذا از خدمات این تور برای مسافران خواهد بود.

8 شب چین با 13 میلیون و 990

فرداد پرواز نیز تور ترکیبی پکن شانگهای را با قیمت 13 میلیون و 990 هزار تومان برگزار می نماید. هتل های این تور 4 ستاره هستند و شما 4شب شانگهای و 4 شب پکن خواهید بود. پرواز رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان ایر، 7 شب اقامت در هتل به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری با قطار سریع السیر، لیدر، بیمه مسافرتی، گشت شهری همراه با ناهار از خدمات فرداد پرواز برای این سفر خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 384

به "سفر 14 میلیونی به سرزمین اژدهای زرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 14 میلیونی به سرزمین اژدهای زرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید