دبیرکل AFC: یک کشور آماده میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است

به گزارش گفتمان برتر، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا بر ضرورت تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود و گفت که یک کشور برای ادامه برگزاری این رقابت ها اعلام آمادگی نموده است.

دبیرکل AFC: یک کشور آماده میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است

به گزارش خبرنگاران، داتو ویندسور جان در گفت و گو با پایگاه خبری الریاضیه عربستان گفت: در حال آنالیز انتخاب های ممکن برای تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری هستیم. کمیته های مربوط در AFC تمام سناریوهای امکان پذیر برای دنبال کردن این مسابقات را آنالیز می نمایند. حتی احتمالات موجود در مورد ادامه بحران کرونا تا بعد از ماه آگوست هم در نظر داریم. اولویت این است که پس از امن شدن شرایط به دنبال تکمیل مسابقات آسیایی باشیم.

دبیرکل AFC اعلام نمود: نزدیک ترین سناریو این است که مسابقات در ماه آگوست به صورت متمرکز پیگیری گردد. تا به امروز یک پیشنهاد برای میزبانی از بازی های هر چهارگروه به صورت متمرکز در غرب آسیا دریافت نموده ایم که نمی توانم به نام این کشور اشاره کنم.

ویندسور جان گفت: مشاوره و گفتگو با کشورهای حاضر در مسابقات را همچنان ادامه می دهیم و به دنبال یافتن بهترین انتخاب ها خواهیم بود تا فصل را تکمیل کنیم و البته در این موضوع به سلامتی بازیکنان و تیم های شرکت نماینده توجه داریم که اولویت اصلی ماست.

وی در مورد سرنوشت مسابقات مقدماتی جام ملت ها و جام جهانی عنوان نمود: این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار می گردد و ما هم زیرمجموعه فدراسیون جهانی فوتبال هستیم، بر این اساس هر تغییراتی در برنامه آن رقابت ها توسط فیفا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 904

به "دبیرکل AFC: یک کشور آماده میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکل AFC: یک کشور آماده میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید