خرید ایرباس توسط امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا

به گزارش گفتمان برتر، با وجود سهم بسیار بالای کشورهای اروپایی از درآمد صنعت گردشگری جهانی، کشورهای صنعتی این منطقه بالاترین سهم را از درآمدهای غیرمستقیم این صنعت نیز دارند. طبق گزارش شرکت کارخانجات وصنایع هوایی ایرباس، سفارشات خرید ایرباس توسط امارات، به تنهایی سبب ایجاد 41 هزار شغل تخصصی در اروپا می گردد که به دلیل سطح بالای مهارت و تخصص و سطح بالای دستمزد، تأثیر مالی آن بسیار عمیق تر از ایجاد مشاغل ساده و کم مهارت است.

خرید ایرباس توسط امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا قیمت همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

طبق آنالیز های صورت گرفته از سوی شرکت ایرباس، تحویل هواپیماهای مسافربری ایرباس A380 به امارات، طی مدت یک سال از 2013 تا 2014 سبب ایجاد 41000 شغل دراروپا شده است. این میزان معادل 3.4 میلیارد یورو درآمد افزوده در GDP سراسر این قاره است.

حدود 70 درصد از این مشاغل به طور مساوی در فرانسه و آلمان و حدود 17 درصد در انگلستان ایجاد می گردد. 5000 شغل باقی مانده نیز در اسپانیا ایجاد می گردد. شغل های ایجاد شده همگی درسطح تخصصی و برای تأمین تجهیزات و خدمات مرتبط با این هواپیماها در کشورهایی است که دارای کارخانجات فراوری کننده تجهیزات ایرباس هستند.

روشن است که ایجاد اشتغال برای افراد تحصیل نموده و ماهر درمشاغل بالا، درمقایسه با ایجاد مشاغل ساده یا کم تخصص، درآمد اقتصادی و آثار به مراتب مثبت و عمیق تری، عاید اقتصاد این کشورها می نماید.

منبع : www.emirates.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 571

به "خرید ایرباس توسط امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید ایرباس توسط امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید