جرئیات یک تور عجیب گردشگری ، تور به هم زدن ؛ سفری برای دلشکسته ها ، اگر شکست عشقی خوردید اقدام کنید

به گزارش گفتمان برتر، یک رابطه سخت را به انتها رساندید و به دنبال یک حواس پرتی می شد؟ این اپلیکیشن جدید سفر ممکن است به دردتان بخورد.

جرئیات یک تور عجیب گردشگری ، تور به هم زدن ؛ سفری برای دلشکسته ها ، اگر شکست عشقی خوردید اقدام کنید

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

خبرنگاران - تور به هم زدن Breakup Tours اپلیکیشنی است که توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ ساخته شده است و خدمات و امکانات تجربه سفر برای کسانی که قلبشان شکسته است را ارائه می دهد.

این شرکت به جای پرس و جو از کاربران در خصوص تاریخ سفر، نوع اتاق و ... به وسیله اپلیکیشن، سؤالات غیرمعمولی را از مشتری ها می پرسد:

یک ماه را تصور کنید، چه شکلی به ذهن شما می رسد؟

آیا چیزی هست که آرزو می کردید کاش به سابقتان گفته بودید؟

اگر اکنون سابق شما تماس بگیرد آیا جواب می دهید؟

استفان چانگ بنیانگذار این شرکت می گوید: این شرکت از این ایده الهام گرفته است که سفر بهترین راه برای رفع کردن دل شکستگی است.

او ادامه می دهد: به هم زدن سخت است چرا که تغییر سخت است. وقتی تنها به کارهای روزمره خود می چسبید، چیزهایی که در این روال جایشان خالی شده است، بسیار به چشم می آید. سفر به شما امکان می دهد تا از این روال جدا شوید و دیدگاه جدیدی را در پیش رو بگیرید.

این شرکت در ماه نوامبر کار خود را آغاز نموده است و بنیانگذار آن قبلا راهنمای تور بوده است. اولین تور به هم زدن ما در سال 2018 توسط کمپین تجاری یک شرکت برای اینفلوئنسرهای تازه جدا شده برگزار گردید. ما از برگزاری این تور پاسخ شگرفی گرفتیم و دوباره امکان درخواست برای این سفر را در قالب فراخوانی برای نوشتن نامه به سابق ها برقرار کردیم. بعضی از این نامه ها دلخراش ترین و دیوانه نماینده ترین داستان هایی بودند که ما خوانده بودیم. مثلا یک دختر زمانی که در سفر بوده، یک عکس دریافت می نماید، این عکس، عکس ازدواج دوست پسرش با زن دیگری بود، او و دوست پسرش 7 سال باهم در رابطه بودند.

این شرکت پس از این واقعه آغاز به برگزاری رویدادهایی در روز ولنتاین برای مجردها و همچنین رویدادهای دیگر کرد اما چانگ خیلی زود فهمید بین تقاضای مشتریان و خدمات عرضه شده شکافی وجود دارد، بنابراین یک شرکت مسافرتی را برای این کار تاسیس کرد. البته این تنها شرکتی نیست که افراد مجرد را هدف قرار داده برای مثال از سال 2003 یک تور موزه در ژاپن تنها برای کسانی که به تازگی به هم زده اند برگزار می گردد.

اما این شرکت اولین پلتفرم رزرو سفر برای یاری به کسانی است که به تازگی مجرد شده اند.

چانگ می گوید بعد از حرف زدن با افراد زیادی متوجه شدیم 3 مرحله برای بهبود وجود دارد: ابراز و برون ریزی احساسات، امتحان کردن یک چیز جدید و یادگیری یک چیز جدید؛ بنابراین همه برنامه های تور ما بر این 3 محور است. این اپلیکیشن به زبان انگلیسی و چینی در دسترس است و 100 محصول را در 10 شهر تایوان، ژاپن، تایلند و هنگ کنگ ارائه می دهد و میخواهد که در سال آینده مقاصد را به کشورهای بیشتری گسترش دهد.

تجربه ها و برنامه های این شرکت شامل تورهایی مانند تور سرانجام دادن به عشق ناخوشایند در شهر تاینان در تایوان به همراه راهنما، تور کارگاه سفالگری در توکیو به همراه آموزش فلسفه ژاپنی وابی- سابی، کارگاه تیراندازی با اسلحه واقعی و ... است.

در این سفرها خدمات یاری های اولیه به هم زدن شامل امکاناتی همانند تمرین نوشتار درمانی با یک استاد روانشناسی است که البته جزئیات آن بنا بر داستان هر کدام از گردشگران تفاوت پیدا می نماید.

این اپلیکیشن همچنین حلقه های مسافرتی تعریف نموده که به کاربران امکان می دهد کسانی را پیدا نمایند که تجربه مشابه داشته اند.

البته چانگ اصرار دارد که این یک برنامه دوست یابی و قرار گذاشتن نیست. ما نمی خواهیم یک سرویس خواستگاری باشیم و فکر نمی کنیم که افراد باید سریعاً به یک رابطه دیگر بپرند. بنابراین اگر می خواهید تنها باشید، می توانید دکمه نامرئی را فعال کنید تا مردم نتوانند شما را ببینند. درس دیگری که ما به شرکت نمایندگان خود آموختیم این است که خیلی زیاد برای سفرتان برنامه ریزی نکنید، فقط 30٪ از سفر خود را برنامه ریزی کنید و اجازه دهید 70٪ زمان سفر تنها باشید و کاری نکنید.. این اپلیکیشن با نظر مداوم روانشناسان در حال برنامه ریزی است.

در حال حاضر، این برنامه فقط برای iOS موجود است اما در ماه ژانویه برای کاربران اندرویدی در دسترس خواهد بود.

منبع : CNN

منبع: چمدان
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 503

به "جرئیات یک تور عجیب گردشگری ، تور به هم زدن ؛ سفری برای دلشکسته ها ، اگر شکست عشقی خوردید اقدام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرئیات یک تور عجیب گردشگری ، تور به هم زدن ؛ سفری برای دلشکسته ها ، اگر شکست عشقی خوردید اقدام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید