تصاویر آیفون 6 اپل بالاخره منتشر شد

به گزارش گفتمان برتر، منابع آگاه سرانجام موثق ترین و دقیق ترین تصاویر و عکس های مربوط به مدل جدید گوشی هوشمند اپل موسوم به آیفون 6 را منتشر کردند.

تصاویر آیفون 6 اپل بالاخره منتشر شد

پس از مدت ها شایعه پراکنی و حدس، منابع آگاه سرانجام ده ها تصویر مربوط به مدل جدید گوشی هوشمند اپل موسوم به آیفون 6 را در اینترنت منتشر کردند.

این تصاویر در سایت های اینترنتی مختلف، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

کارشناسان اعلام کردند که اینها را می توان موثق ترین تصاویری دانست که تا به امروز در مورد مدل جدید گوشی هوشمند اپل پخش شده است.

در این تصاویر گوشی هوشمند واقعی نشان داده شده است و می توان آن را یک مرحله جلوتر از مدل مفهومی دانست که طراحی و شکل بدنه گوشی در آنها کاملا تعیین است.

در این تصاویر تعیین شد که شرکت اپل مدل جدید گوشی هوشمند خود را شبیه به رایانه لوحی iPad Air طراحی کرده است.

بدنه آیفون 6 به طور کامل از فلز ساخته شده است و کنار نمایشگر هیچ قابی وجود ندارد.

به عبارت دیگر کاربر می تواند تا لبه گوشی هوشمند از نمایشگر لمسی خود استفاده کند.

شرکت اپل پس از چند سال سرانجام سعی کرده است طراحی مدل جدید گوشی هوشمند خود را اندکی تغییر دهد که البته در قسمت پایین گوشی از یک اسکنر مخصوص تشخیص اثر انگشت هم بهره برده است.

اپل می کوشد مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را در دو اندازه متفاوت روانه بازار کند که یکی از آنها با نمایشگر لمسی 4.7 اینچ و دیگر با نمایشگر بزرگ تر از 5 اینچ وارد بازار می شود.

کارشناسان می گویند که گوشی هوشمند آیفون 6 تابستان سال 2014 میلادی به صورت رسمی معرفی می شود و برخی منابع آگاه زمان ورود آن به بازار را سپتامبر یا اکتبر اعلام کرده اند.

به طور دقیق تر گفته شده است که این محصول در دو اندازه 4.7 و 5.5 اینچ ساخته می شود و شرکت اپل قصد دارد نمایشگر هر دوی آنها را با یاقوت بپوشاند تا ضمن افزایش شفافیت تصویر، مقاومت آن در برابر ضربات احتمالی هم افزایش یابد.

تراکم تصویر در نمایشگر هر دو مدل جدید گوشی هوشمند آیفون 441 پیکسل در هر اینچ مربع اعلام شده است.

این گوشی هوشمند پردازنده مرکزی A8 را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می توان به دوربین دیجیتالی 10 مگاپیکسلی با حسگر CMOS اشاره کرد.

این دوربین بسیار پیشرفته است و در فضاهای تاریک هم با کیفیت بالا تصویربرداری می کند.

برای این گوشی هوشمند سیستم عامل iOS 8 در نظر گرفته شده است که اپل در آن سعی دارد بر ابزارهای سلامت و تناسب اندام تاکید فراوان داشته باشد و از این سیستم عامل در ساعت مچی iWatch استفاده کند.

منبع: ایتنا

منبع: هفت گنج
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1251

به "تصاویر آیفون 6 اپل بالاخره منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر آیفون 6 اپل بالاخره منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید