برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان ایرانی مقیم تفلیس

به گزارش گفتمان برتر، باکو -خبرنگاران - نخستین نمایشگاه نقاشی گروهی از هنرمندان ایرانی مقیم گرجستان در سالن اجتماعات رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان ایرانی مقیم تفلیس

به گزارش روز آدینه خبرنگاران، حمید مصطفوی رایزن فرهنگی سفارت ایران در مراسم افتتاح این نمایشگاه از برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی در تفلیس ابراز خوشحالی کرد و به پاسداشت فرهنگ و هنر غنی کشورمان پرداخت.

وی هنر را زبان مشترک انسان ها برای بیان و به اشتراک گذاشتن ادراک و احساسات خود با سایر ملل برشمرد و اضافه نمود: برقراری این ارتباط با ایجاد فرصت های مناسب برای تبادل ایده و تجربه میان هنرمندان میسر خواهد بود.

مصطفوی گفت: برگزاری این نمایشگاه، از یک سو زمینه ای معرفی هنر و هنرمندان ایرانی در گرجستان را فراهم می سازد و از سوی دیگر، موجب تعامل میان هنرمندان ایرانی و گرجی می گردد.

رایزن فرهنگی کشورمان اظهارامیدواری کرد شرایط برای برگزاری نمایشگاه نقاشی مشترک هنرمندان ایرانی و گرجی در آینده نزدیک فراهم گردد.

در این نمایشگاه نقاشی که تا 15 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی برقرار خواهد بود ، بیش از 50 اثر از هنرمندان ایرانی برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

شبد** 337*9122

منبع: ایرنا
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 118

به "برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان ایرانی مقیم تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان ایرانی مقیم تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید