برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می گردد

به گزارش گفتمان برتر، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می گردد.

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می گردد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی امروز شنبه دهم خرداد ماه با بیان اینکه در سال های اخیر ورود توریستان به استان رو به افزایش بوده است، اضافه نمود: دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در افزایش جذب توریست داخلی و خارجی به استان دارند.

او توضیح داد: دفاتر خدمات مسافرتی و توریستی وظیفه دارند تا با فراهم کردن زمینه ارتباطی با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور و با ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر در راستای جذب توریستان فعالیت نمایند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: تا قبل از سال 92 تنها هفت دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان وجود داشت که از سال 92 تا به امروز تعداد این دفاتر به 23 مورد افزایش یافته است.

او از ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی در استان اطلاع داد و گفت: هدف از ساماندهی دفاتر خدمات مسافرتی رعایت قانون و خدمات دهی مناسب به مسافران و توریستان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 962

به "برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید