ببینید؛ گاد آو وار رگناروک به شکل بازی های لگویی بازسازی شد! (بازسازی آپارتمان)

به گزارش گفتمان برتر، در حالی که هواداران به شدت منتظر خبر تایید انتشار بازی گاد آو وار رگناروک برای رایانه های شخصی هستند، یک یوتیوبر با استعداد پیروز شده است تا جدیدترین ماجراجویی کریتوس را با ساخت نسخه ای لگو از بازی بازسازی کند.

ببینید؛ گاد آو وار رگناروک به شکل بازی های لگویی بازسازی شد! (بازسازی آپارتمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

لازم به ذکر است که در اوایل امسال، سونی نسخه کامپیوتر گاد آو وار 2018 را به عنوان بخشی از کوشش های نو خود برای درآمدزایی از این پلتفرم منتشر کرد. با این حال هنوز معین نیست که گاد آو وار رگناروک چه زمانی به این پلتفرم می پیوندد. به تازگی یک یوتیوبر با نام ThrillDaWill تصمیم گرفته نسخه کامپیوتر نوترین بازی سری گاد آو وار را به سبک بازی های لگو ایجاد کند. ویدئوی اخیر این یوتیوبر به بازیکنان نگاهی عمیق به نحوه ساخت بازی از ابتدا می دهد و گیم پلی مجذوب نماینده آن را به نمایش می گذارد.

علی رغم محدودیت های گرافیکی این سبک از بازی ها، قلمرو سرد میدگارد همچنان حس زیبایی را تداعی می نماید. از طرفی در حالی که تماشا کریتوس در قالب لگو و پرتاب های تبرش بسیار جالب به نظر می رسد، اما ThrillDaWill اصرار دارد که مهم ترین ویژگی بازی این است که می توانید F را فشار دهید تا کریتوس کلمه بوی (Boy) را به زبان بیاورد. بازی LEGO God of War Ragnarok برای دانلود از این نشانی در دسترس است.

اگر عرضه بازی های رسمی لگو چیزی به بازیکنان یاد داده باشد، این است که سبک لگو به خودی خود می تواند سرگرم نماینده باشد و برای هر نوع آی پی مناسب است. اگرچه ممکن است که این نسخه لگو جایگزین کاملی برای بازی تاریخی رگناروک نباشد، با این حال تماشا سفر کریتوس و آترئوس برای بسیاری مجذوب نماینده خواهد بود. در هر صورت بازیکنان می توانند تا زمان عرضه رگناروک برای رایانه های شخصی که حداقل تا یک سال آینده اتفاق نخواهد افتاد، خود را در سرزمین های نورس که این بار به شکل اسباب بازی در آمده اند، اندکی غرق نمایند.

گاد آو وار رگناروک هم اکنون برای پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است. در ادامه می توانید ویدیوی نسخه لگوی بازی را مشاهده کنید.

منبع: The Gamer

لگو سری ماینکرافت کد 01

6,100,000 تومان

مشاهده و خرید

اکشن فیگور پلی میتس مدل طرح god of war 5 کد 05

1,600,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2100

به "ببینید؛ گاد آو وار رگناروک به شکل بازی های لگویی بازسازی شد! (بازسازی آپارتمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ گاد آو وار رگناروک به شکل بازی های لگویی بازسازی شد! (بازسازی آپارتمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید