بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران آغاز به کری خوانی کردند.

به گزارش گفتمان برتر، بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران آغاز به کری خوانی کردند.

بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران آغاز به کری خوانی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت 19 فردا حساس ترین ملاقات گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی قطر را برگزار می نماید تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی معین گردد.

این ملاقات از آنجایی اهمیت دارد که برنده این ملاقات به طور مستقیم به مرحله بعد صعود می نماید و تیم دیگر باید در انتظار نتایج سایر گروه ها باشد تا به اسم یکی از چهار تیم برتر رده دوم به مرحله بعد برود.

این موضوع باعث بروز حساسیت بین بازیکنان هر دو تیم شده است. بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با شاگردان دراگان اسکوچیچ آغاز به کری خوانی در مصاحبه های خود نموده اند.

علی عدنان مدافع تیم ملی فوتبال عراق درباره شرایط این تیم برای بازی با ایران در کشور بحرین گفت: از لحاظ روانی به مدت 15 روز در شرایط سختی قرار داشتیم. حق نداشتیم حتی از اتاق های خود خرج شویم فقط به تمرین می رفتیم و بلافاصله به هتل بر می گشتیم. غذای تیم در اتاق ها پذیرایی می گردد و کنار سایر اعضای تیم غذا نخوردیم.

او در ادامه با انتقاد از شرایط ملی پوشان عراق در بحرین راجع به ملاقات با ایران توضیح داد: از شرایط فعلی راضی نیستیم، هنوز در صدر جدول گروه قرار داریم. با وجود این شرایط برای شکست ایران می جنگیم تا به اسم صدرنشین به مرحله بعدی برویم.

صحبت های عدنان در آستانه این ملاقات شبیه به جملات سایر بازیکنان تیم ملی عراق برای بازی با ایران است. جملاتی که از زبان احمد ابراهیم و امجد عطوان هم در مورد نمایش قدرت این تیم مقابل عراق در تبادل نظر با رسانه های کشورشان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1644

به "بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران آغاز به کری خوانی کردند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران آغاز به کری خوانی کردند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید