بازسازی ساختمان با کمترین هزینه

به گزارش گفتمان برتر، کم هزینه و جزئی ترین تغییرات در خانه با بیشترین تاثیر ممکن

موثرترین کاری که می توانید برای بازسازی ساختمان با کمترین هزینه انجام دهید چیست؟ ما با متخصصین مشورت کردیم و کم هزینه ترین تغییراتی که می توانند بیشترین تاثیر را در بازسازی ساختمان داشته باشند را پرس و جو کردیم. از جزئی ترین تغییرات تا اساسی ترین تحولات ساختاری گرفته، همه پاسخ ها را در اختیار شما می گذاریم.

بازسازی ساختمان با کمترین هزینه

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کفپوش ساختمان را تغییر دهید.

فرش های کهنه و مندرس از دور خارج شده. می توانید ار پارکت لمینت که قیمت مناسبی هم دارد بهره ببرید

سقف را رنگ آمیزی کنید.

رنگ آمیزی به گفته متخصصین، تاثیر بسیاری دارد. اگر سقف ساختمان تان رطوبت می دهد. ابتدا اشکالات آن را بر طرف کنید سپس اقدام به رنگ آمیزی کنید

اتاق های نشیمن و خانوادگی را سر و سامان بدهید.

مدیر یک شرکت طراحی داخلی در ملبورن می گوید اتاق نشیمن تاریک و از مد افتاده حس خفگی به شما می دهد. راه چاره آن این است که از پیمانکار خود بپرسید آیا امکان حذف دیوارهای غیرحامل هست تا بتوانید سالن نشیمن را دلباز کنید. زیرا نتیجه آن، تاثیری باورنکردنی روی نحوه زندگی شما خواهد گذاشت.

یک اتاق اضافه کنید.

زمانی که قصد فروش خانه را داشته باشید، اتاق خواب اضافی ویژگی عظیم و مهمی محسوب می گردد. این اتاق اضافی می تواند در زیرشیروانی باشد، می توانید اتاق های موجود را کمی دست کاری نموده و یک اتاق دیگر اضافه کنید، یا براساس نوع ساختمان در پشت یا زیر آن اضافه کنید.

مدیر یک شرکت ساختمانی در سیدنی عقیده دارد نمای ساختمان و ظاهر اولیه آن خیلی مهم است. او توصیه می نماید باغچه جلوی خانه زیبا و چشم نواز باشد و ورودی جلوی خانه تمیز و مرتب. او همچنین عقیده دارد که سر و سامان دادن جزئی به باغچه جلوی خانه و ورودی جلویی، نمای ساختمان را به کلی تغییر داده و زیبایی آن را چند برابر می نماید.

رنگ و قطعات جانبی را نو کنید.

با کمی رنگ می توان یک فضای دل مرده و کهنه را متحول کرد. دیوارهای داخلی و سقف را دوباره رنگ کنید، چراغ و دسته و دستگیره درب و قفسه ها را هم عوض کنید. این کار با هزینه بسیار کم، ظاهر محیط را متحول می نماید.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 885

به "بازسازی ساختمان با کمترین هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان با کمترین هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید