چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟

به گزارش گفتمان برتر، هیچ چیز به اندازه خواب خوب و استراحت دلچسب در سفر نمی تواند باعث گردد که با انرژی به گردش ادامه دهیم و نهایت لذت و استفاده را از تمام روزهای سفرمان ببریم. انتخاب بهترین هتل یا اقامتگاه یا محل مناسبی برای اقامت در سفر تا حد زیادی به کیفیت سفر و آرامش و استراحتتان یاری خواهد نمود. خوشبختانه در خرید و رزروهای اینترنتی آنقدر عکس و اطلاعات و جرییات در اختیارمان گذاشته می گردد که خیالمان را از یک انتخاب هوشمندانه حتی از راه دور راحت می نماید. کافیست با کمی صرف وقت و دقت برای این انتخاب، یک سفر دلچسب داشته باشیم.

چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟

چه چیزی برایتان مهم است؟

وقتی نمی دانید با چه هدفی سفر می کنید و از هتل یا محل اقامتتان چه می خواهید، پس انتخاب درستی هم نخواهید داشت.

قبل از اینکه به جست وجوی محل اقامت و رزرو بپردازید، به این فکر کنید یا حتی در یک لیست بنویسید که چه مسائلی برای شما اهمیت دارد؟ اینکه صبحانه هتل رایگان باشد، اینکه در یک اقامتگاه کوچک با کارکنان صمیمی راحت تر هستید یا در یک هتل لوکس و عظیم، دکوراسیون قدیمی و سنتی را می پسندید یا طراحی و لوازم لوکس و مدرن، بودجه سفرتان چقدر است و هتل را در چه بازه قیمتی رزرو می کنید؟، امکانات اولیه مورد احتیاجتان در اتاق یا هتل چیست؟ و موقعیت مکانی هتل چقدر براتان مهم است؟

با پاسخ دادن به این سوال ها انتخاب های خود را به چند گزینه محدود کنید تا راحت تر تصمیم بگیرید.

کدام امکانات رفاهی برایتان اولویت دارد؟

اگر به سوالات اولیه درباره احتیاجمندی تان در یک اقامت عالی، پاسخ داده باشید حتما متوجه شدید امکاناتی که مورد احتیاج شماست چه امکاناتی است. بیشترین امکانات رفاهی که همواره در هتل ها توسط مهمانان خواسته شده، پارکینگ، صبحانه، اینترنت و تهویه مطبوع بوده. البته خواسته و احتیاج شما با توجه به هدفتان از سفر می تواند متفاوت باشد. از اماکاناتی مثل استخر و وان در حمام تا لابی شیک برای قرارهای دیدار یا حتی رنگ و نور اتاق ها. چند امکان رفاهی که برایتان اولویت دارد را انتخاب کنید و بر اساس آن ها به جست وجوی محل اقامتتان بپردازید.

سایت یا صفحات هتل را آنالیز کنید

تمام تعیینات و امکانات هتل ها در خبرنگاران تریپ آنالیز شده و کامل و واضح نوشته شده اما در مواردی که برای انتخاب احتیاج به آنالیز جزئیات بیشتر دارید، می توانید به سراغ سایت هتل یا صفحات هتل در شبکه های مجازی بروید. برای مثال اگر قسمتی از هتل در حال بازسازی باشد و سروصدای آن کیفیت اقامت شما را کاهش دهد، احتمالا فرصت نبوده که این مسئله را در وبسایت رزرو آنلاین اطلاع رسانی نمایند اما ممکن است در صفحه اینستاگرام هتل نوشته شده باشد.

موقعیت مکانی دقیق را روی نقشه ببینید

مسافرت است و شهر مقصد و دسترسی به جاذبه ها و رستوران ها و تفریحاتش! بنابراین حتما به این فکر کنید که دوست دارید در نزدیکی کدام جاذبه توریستی اقامت کنید. یا اگر به سفر کاری می روید نزدیکی به محل کارتان را آنالیز کنید. در خبرنگاران تریپ علاوه بر اینکه موقعیت مکانی کامل هتل ها و نزدیکی به هر جاذبه گردشگری شرح داده شده، موقعیت هتل ها روی نقشه هم تعیین است. نقشه هتل را آنالیز کنید و به این صورت از قبل می دانید که به کجا سفر می کنید و برای انجام هر تفریحی در سفر چقدر زمان احتیاج دارید.

مطمئن شوید که هتل فعال و امکاناتش به روز است

برای مثال در قسمت شرحات هتل های خبرنگاران تریپ بخشی داریم با مضمون سال ساخت هتل و همچنین سال بازسازی هتل. با دیدن این 2 عدد متوجه خواهید شد که با یک هتل نوساز و تمیز روبرو می شوید یا هتلی که سالهاست به روزرسانی نداشته. همچنین از عکس هتل ها هم تا حدودی نو یا کهنگی دکوراسیون تعیین است. حتی می توانید درباره سال تعویض تشک ها سوال کنید و بدانید که روی چه نوع تشکی می خوابید. اگر هتل طی 4 سال گذشته حداقل یک بار بازسازی داشته می توانید با اطمینان رزروتان را انجام دهید.

نظرات کاربران قبلی را بخوانید

حتما و با تمرکز نظرات مهمانان قبلی هتل را که بر روی صفحه هتل در وبسایت ثبت شده بخوانید. برای این کار و آنالیز هتل طبق نظرات مهمانان قبلی، خواندن نظرات 1 سال گذشته کافیست. البته ممکن است هتل های قدیمی به اندازه 5-6 سال قدمتی که در وبسایت دارند نظر و آنالیز داشته باشند اما باتوجه به تغییرات مدیریت و پرسنل و … بهتر است فقط به نظرات یک سال گذشته برای تصمیم گیری توجه کنید.

در خواندن نظرات به این چند نکته دقت کنید :

معمولا در همه نظرات هتل یک مسئله به عنوان نقطه ضعف یا قوت هتل تکرار می گردد. برای مثال مشکل اتصالات WIFI. اما اگر اینترنت رایگان در سفر مورد احتیاج شما نباشد می توانید این نظرات منفی را نادیده بگیرید و با خیال راحت آن هتل را رزرو کنید. اما اگر در تمام نظرات مشکل پارکینگ تکرار شده و شما با ماشین شخصی سفر می کنید، احتمالا این هتل مناسب سفر شما نیست.

در نظرات کاربران سعی کنید نوع مسافران هتل را بشناسید. اینکه هتل مناسب چه نوع سفری است و برای افراد مجرد و گروه های محبت آمیز بهتر است یا برای سفر خانوادگی، برای سفر زوج های جوان مناسب است یا برای سفرهای کاری. این مورد هم معمولا در نظرات تکرار می گردد و به راحتی قابل تشخیص است.

در انتخاب بهترین هتل برای سفر این نکات همواره در اولویت هستند و باعث یک انتخاب عالی خواهند شد. اما حتما باتوجه به نوع سفرتان یا محدودیت های شخصی خودتان ممکن است شما هم به نکاتی در انتخاب هتل توجه کنید که در این مقاله گفته نشد. می توانید با نوشتن نظرتان و معرفی نکات بیشتر، مسافران دیگر را در انتخاب بهترین هتل کمک کنید.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1410

به "چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید