امکان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی در خانه

به گزارش گفتمان برتر، ایسنا/ براساس اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، امکان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی در خانه فراهم شد.

امکان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی در خانه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

داستان چیست؟

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی درباره فرآیند دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی شرح داد: در راستای هم افزایی با سازمان ها و نهادهای مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا، همزمان با انتها تعطیلات نوروز 1399 شرایطی فراهم شده تا متقاضیان بدون احتیاج به تردد در شهر و با مراجعه به وبسایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و یا لینک مستقیم https://idp.taci.ir/ با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت نمایند. پس از ثبت نام متقاضیان، اقدام برای صدور گواهی نامه بین المللی رانندگی شروع شده و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج شده در فرم درخواست، ارسال می گردد. این فرآیند در بازه زمانی 7 تا 10 روز کاری انجام می گردد. براساس معاهدات سازمان ملل، گواهی نامه های رسمی بین المللی رانندگی یک و سه ساله خودرو و موتور سیکلت در هر کشور فقط توسط کانون های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون صادر می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 763

به "امکان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید