افزایش تعداد جانباختگان سیل فیروزکوه به 15 نفر

به گزارش گفتمان برتر، استاندار تهران آخرین آمار جانباختگان سیل در فیروزکوه را اعلام نمود و گفت: متأسفانه آمار جان باختگان سیل در روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه به 15 نفر رسیده است.

افزایش تعداد جانباختگان سیل فیروزکوه به 15 نفر

محسن منصوری در مصاحبه با ایسنا، در تشریح فرایند امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان فیروزکوه گفت: متاسفانه آمار جان باختگان سیل در روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه تا این لحظه به 15 نفر افزایش پیدا کرد.

وی اضافه نمود: چهار روستا در دهستان حبله رود از وقوع سیلاب آسیب دیدند و در این میان روستای مزداران بیشترین آسیب را شاهد بوده و بسیاری از خانه ها آسیب دیدند. بنا بر دستورالعمل ستاد بحران شهرستان نیرو های امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری های استان تهران جهت خدمات رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با کوشش های شبانه روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است.

استاندار تهران درباره فرایند امداد رسانی و برقراری ارائه خدمات شهری و روستایی در منطقه سیل زده گفت: آب و گاز در 70 درصد از منطقه ها آسیب دیده وصل شده، اما در روستای مزداران و آتشان به علت شدت تخریب ها قطع است و همچنان کوشش برای وصل آب و برق نیز به جز چند نقطه از مزداران در کل منطقه وصل شده است و بعلاوه گاز در روستا های آتشان و مزداران به علت شرایط خطرناک قطع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2028

به "افزایش تعداد جانباختگان سیل فیروزکوه به 15 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد جانباختگان سیل فیروزکوه به 15 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید