افتتاح نمایشگاه گچبری های پیش ساخته پلی یورتان شرکت دکارت در جزیره کیش

به گزارش گفتمان برتر، ویژگی هایی که باعث شده در این بخش گچبری های پلی یورتان به یک محصول پیشرو تبدیل گردد این است که در عین حال که از لحاظ ظاهری شبیه ترین محصول به خود گچ است(همچون کناف که ظاهری کاملا منطبق با گچ دارد) اما مسائل گچ شبیه زمان طولانی اجرا، هزینه های بالا، ضربه پذیر بودن، حساس بودن به رطوبت، وزن سنگین و … را ندارد.

افتتاح نمایشگاه گچبری های پیش ساخته پلی یورتان شرکت دکارت در جزیره کیش

مقدمه

خبرنگاران: از مهمترین صنایع جزیره کیش ساختمان سازی، هتلداری و گردشگری می باشد که ارتباط تنگاتنگی بین آنها وجود دارد. از جمله متریال های نو صنعت ساختمان که نقشی اساسی در کاهش زمان و هزینه های پروژه های ساختمانی دارد، ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان یا گچبری های پیش ساخته پلی یورتان می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

دغدغه های طراحی و دکوراسیون داخلی

در فرآیند ساخت ساختمان و طراحی و دکوراسیون داخلی، انتخاب و بکارگیری نوع متریال های ساختمانی از لحاظ قیمت، کیفیت و زمان اجرا، جزء دغدغه های طراحان و سازندگان ساختمان می باشد. شناخت و در دسترس بودن متریال های نوین ساختمانی می تواند کمک چشمگیری به دست اندرکاران صنعت ساختمان در پرورش ایده های خلاقانه، مدیریت زمان و افزایش بهره وری و زیبایی ساختمان نماید.

گچ از دیرباز 2 نقش در صنعت ساختمان ایفا می کرده است .نقش اول جهت پوشاندن سطوح دیوار و سقف و نقش دوم آن گچبری و تزئیناتی که برای دکوراسیون داشته است. با فراگیر شدن متریال کناف و جایگزینی آن به جای گچ در پروژه های ساختمانی در جهت کاور کردن سقف و دیوار، ما به متریالی احتیاج پیدا می کنیم که نقش بعدی گچ در تزئینات ساختمان و گچبری را نیز بر عهده داشته داشته باشد.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان همان محصولی است که این وظیفه را به عهده گرفته و با توجه به مزیت هایی که در ادامه به آن می پردازیم باعث شده که نقش پر رنگی در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی ساختمان های امروزی داشته باشد.

پلی یورتان در واقع یک نوع پلیمر می باشد که در قالب تزریق می شود و به اشکال مختلفی در می آید که در بخش های مختلف ساختمان در حیطه دکوراسیون و نازک کاری ساختمان کاربرد دارد. از آن جمله می توان به پروفیل های قابسازی، ابزارهای گلویی و لبه نورمخفی، انواع گل و موتیف های کلاسیک و … اشاره نمود.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

ویژگی هایی که باعث شده در این بخش گچبری های پلی یورتان به یک محصول پیشرو تبدیل شود این است که در عین حال که از لحاظ ظاهری شبیه ترین محصول به خود گچ است(همچون کناف که ظاهری کاملا منطبق با گچ دارد) اما مسائل گچ شبیه زمان طولانی اجرا، هزینه های بالا، ضربه پذیر بودن، حساس بودن به رطوبت، وزن سنگین و … را ندارد.

ظرافت اجرای گچبری های پیش ساخته پلی یورتان در صورت استفاده از محصول با کیفیت و نصب اصولی به حدی بالاست که از نتیجه کار شگفت زده می شویم. و کاملا مناسب بحث دکوراسیون داخلی و زیبایی ساختمان است.

مهم ترین ویژگی های گچبری های پیش ساخته پلی یورتان:

این محصولات کاملا رنگ پذیر هستند و قابلیت رنگ شدن با انواع رنگ های ساختمانی را دارند. این متریال نسبت به رطوبت حساس نیستند و برای استفاده در محیط های مرطوب مانند جزیره کیش گزینه ایده آلی هستند.

اجرای ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان بسیار راحت و به دور از هرگونه کثیفی و ریخت و پاشی است. ابزارها بوسیله دستگاه فارسی بر برش می خورند و از طریق چسب پلی یورتان و میخ بادی روی انواع سطوح کناف یا گچ و حتی سیمانی نصب و سپس رنگ آمیزی می شوند.

در برخی از پروژه های ساختمانی به علت زمانبر بودن کار گچبری های دستی در مرحله نازک کاری و دکوراسیون داخلی از گچبری های پیش ساخته از جنس گچ استفاده می شود که مهمترین و بزرگ ترین معضل آن عدم ظرافت و تمیزی کار است. در حقیقت این انتخاب با اصول طراحی دکوراسیون داخلی، که زیبایی است در تضاد است و بعد از اجرا باعث پشیمانی و نارضایتی خواهد شد. که به همین علت به هیچ عنوان در پروژه های لوکس توصیه نمی شوند.

شرکت دکارت برای فراهم نمودن و در دسترس بودن این متریال، در جزیره زیبای کیش جهت پروژهای ساختمان سازی و ساخت هتل اقدام به راه اندازی شوروم خود در مجتمع خدماتی هرمز کرده است.

بازدید از شوروم دکارت برای سازندگان، معماران، طراحان دکوراسیون و پیمانکاران ساختمان جهت آشنایی با این متریال و استفاده از آن جهت کاهش زمان و کنترل هزینه های پروژه های ساختمانی خالی از لطف نیست.

خدمت منحصر به فرد مجموعه دکارت:

از جمله خدمات دکارت، علاوه بر فروش محصولات پیش ساخته پلی یورتان، مشاوره تخصصی از طریق مهندسین معمار با موضوع دکوراسیون داخلی در راستای استفاده از متریال های پلی یورتان می باشد.

هدف از مشاوره، استفاده از گچبری های پلی یورتان روی دیوار و یا سقف و ارائه طراحی های دو بعدی و سه بعدی می باشد.

این خدمات باعث شده اشخاصی که به هر علتی قصد کمک گرفتن از طراحان داخلی در روند کار بازسازی و دکوراسیون داخلی ندارند و از طرفی در انتخاب طرح مورد نظر برای دیزاین دیوارها و سقف ها سردرگم هستند، به صورت رایگان از خدمات مشاوره دکوراسیون داخلی استفاده نمایند تا به برترین و زیباترین طرح مناسب با سلیقه خود برای دیوارها و سقف ها دست یابند.

بعلاوه ما در مجموعه دکارت تمامی آبجکت های گچبری های پلی یورتان در نرم افزار تریدی مکس (3D MAX) را آماده کرده ایم و در اختیار طراحان داخلی قرار می دهیم تا طرح و اجرای آنها کاملا هماهنگ اجرا شود.

نتیجه گیری:

مجموعه دکارت با در اختیار داشتن طیف وسیعی از ابزارآلات پیش ساخته پلی یورتان می تواند شما را در راستای اهداف بازسازی بزرگتان کمک نماید. حتی اگر فقط یک دیوار هم برای تغییر در اختیار دارید ما به راحتی می توانیم با ابزارآلات پلی یورتان خود، شما را کمک نماییم.

لذا از شما دعوت می کنیم تا با مراجعه به وبسایت مجموعه دکارت به آدرس www.decartstore.co ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود سرشار فرمایید.

منبع: www.decartstore.co

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2222

به "افتتاح نمایشگاه گچبری های پیش ساخته پلی یورتان شرکت دکارت در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه گچبری های پیش ساخته پلی یورتان شرکت دکارت در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید