اعزام تیم ضدتروریستی یوروپل برای آنالیز اردوگاه های پناهندگان به یونان

به گزارش گفتمان برتر، پلیس اروپا یک تیم ضد تروریستی 30 نفره را برای آنالیز اردوگاه های پناهندگان در یونان و شناسایی مظنونان ترور در این اردوگاه ها به این کشور اعزام می نماید.

اعزام تیم ضدتروریستی یوروپل برای آنالیز اردوگاه های پناهندگان به یونان

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دویچه ویرتشافت ناخریشتن آلمان، پلیس اروپا (یورو پل) تصمیم دارد کارشناسان ضد تروریسم خود را برای آنالیز اردوگاه های پناهندگان در یونان به این کشور اعزام کند. یک تیم سی نفره باید تروریست های بالقوه در این اردوگاه ها را شناسایی نمایند. حدود پنج هزار پناهنده در اردوگاه های پناهندگان در یونان به سر می برند.

بر اساس اطلاعات محافل پلیس یونان، این تیم 30 نفره ظاهرا اواخر آگوست به یونان اعزام می شوند. این کارشناسان باید پناهندگانی را که به افراط گرایی روی آورده اند را پیدا نمایند.

بر اساس گزارش های منتشر شده ظاهرا چند نفر از عاملان حملات تروریستی فرانسه به عنوان پناهنده از یونان به این کشور وارد شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این مسئله ترس ها و نگرانی هایی را برانگیخته است که همچنان افراط گرایان بیشتری بتوانند از بحران پناهندگان استفاده نموده و به صورت ناآشنا به اروپا بیایند.

اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در اواخر جولای از افزایش قابل توجه افراد مظنون به ترور که خود را در بین پناهندگان مخفی نموده بودند خبر داده است.

به گزارش رسانه های یونان، تیم ضد تروریستی یورو پل متشکل از سی نفر در بیست آگوست به یونان می رسد. این تیم سی نفره باید ده ها اردوگاه پناهندگان در یونان را که در آن بیش از 47 هزار نفر زندگی می نمایند و بیشتر آن ها از سوریه، عراق و افغانستان به این کشور آمده اند را مورد بازرسی قرار دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 677

به "اعزام تیم ضدتروریستی یوروپل برای آنالیز اردوگاه های پناهندگان به یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم ضدتروریستی یوروپل برای آنالیز اردوگاه های پناهندگان به یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید