اصلا به چابهار سفر نکنید

به گزارش گفتمان برتر، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اعلام موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در چابهار از مردم خواست تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان به این شهر و منطقه آزاد سفر نکنند.

اصلا به چابهار سفر نکنید

عبدالرحیم کردی - مدیرعامل منطقه آزاد چابهار- در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در چابهار از مردم خواست تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان به این شهر و منطقه آزاد سفر ننمایند.

او درباره شرایط منطقه آزاد چابهار و مجموعه این شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که از مردم می خواهیم به این شهر و منطقه سفر ننمایند، هر چند که اقدامات پیشگیرانه را انجام داده ایم اما به هر صورت ورود مسافر می تواند شرایط نامناسبی برای خودشان و اهالی منطقه ایجاد کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که تمامی محل های عمومی و کمپ ها نیز تعطیل شده است. از سویی دیگر از دستگاه ها خواسته ایم مهمانسراهای خود را تعطیل نمایند و در خصوص هتل ها نیز فقط تنها با رعایت پروتکل و تمامی نظارت های بهداشتی فقط مسافران و مهمانی که به دلیل ضرورت اداری سفر نموده اند را پذیرا خواهند بود. در غیر این صورت هیچ تور گردشگری از این قبیل را پذیرش نمی کند.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار شرح داد: در حال حاضر تمامی برنامه های نوروزی را کنسل نموده ایم. از سوی دیگر تمام رویدادها، جشنواره ها، کنسرت ها و برنامه هایی که برای گردشگران در نظر داشته ایم تعطیل شده است. بازارهای منطقه آزاد چابهار نیز از چند روز قبل تعطیل شده و تا خاتمه هفته آینده نیز ادامه دارد.

به گفته کردی در مجموع فعالیت های مالی در منطقه به نوعی تعطیل شده است ولی پروژه های عمرانی تحت شرایط و نظارت کامل بهداشتی که به پیمانکاران آن ها ابلاغ شده در حال اجرا است.

وی در خصوص سایر اقدامات نیز با اشاره به اینکه دائم مکان ها و فضاهای عمومی ضدعفونی و نظارت می گردد اضافه نمود: برای فراوری مواد ضدعفونی نماینده خود منطقه آزاد چابهار کاملا خودکفا شده است، این در حالی است که واحدهایی که عطر و ادکلن فراوری می کردند اکنون خط فراوری خود را تغییر داده و مواد ضدعفونی نماینده را در دستور کار خود قرار دارند؛ به طوری که روزی تا 3000 بسته مواد ضدعفونی نماینده دست و حتی برای مکان های عمومی نیز فراوری انجام می گردد، اما در خصوص الکل کمی دچار مشکل هستیم که از وزارت بهداشت خواسته ایم در این باره مساعدت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 780

به "اصلا به چابهار سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلا به چابهار سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید