استان بوشهرشرایط میزبانی مسابقات بین المللی 12 رشته ورزشی را دارد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، احمد بهروزیان فرد در بازدید معاون استاندار بوشهر از اداره کل ورزش و جوانان گفت: به منظور توسعه ورزش استان بوشهر از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم.

استان بوشهرشرایط میزبانی مسابقات بین المللی 12 رشته ورزشی را دارد

وی با اشاره به حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی استان بوشهر اعلام کرد: سعی کردیم ارتباط با هیئت های ورزشی استان و هیئت های شهرستانی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به کوشش برای دور کردن حواشی از ورزش استان، افزود: هدف ما این بوده که ورزش استان در فضای آرام به پیش برود و شاهد تقویت آرامش برای پیشرفت ورزش استان و توسعه نشاط و شادابی مردم هستیم.

وی توجه به ورزش همگانی را یکی دیگر از اولویت های استان بوشهر دانست و ادامه داد: توجه به نیازهای جوانان و اجرای برنامه های نشاط اجتماعی نیز به صورت جدی دنبال می گردد.

بهروزیان فرد با بیان اینکه 850 برنامه نشاط اجتماعی طی سال گذشته در استان بوشهر برگزار شده است، اضافه نمود: سال جاری هم برنامه ها با قوت در حال برگزاری است و تا سرانجام سال این برنامه ها ادامه دارد و میزبان یک جشنواره کشوری هم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه جوانان اجرا شده است، گفت: در زمینه توسعه زیرساخت ها هم کارهای خوبی اجرا شده و سه خانه جوان را در استان افتتاح کردیم و دنبال توسعه این خانه ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از توسعه زیرساخت های ورزش استان بوشهر اطلاع داد و بیان نمود: سه چهار سال پیش شرایط میزبانی یک رشته ورزشی هم در استان نداشتیم و اگر داشتیم برای 100 نفر باید از یک ماه قبل برنامه ریزی می کردیم تا شرایط فراهم گردد ولی اکنون شرایط میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی را برای 12 رشته ورزشی هم داریم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان های استان نیز فضای خوابگاهی خوبی ایجاد شده است، اضافه نمود: در برخی شهرستان ها این فضا به بهره برداری رسیده و سعی داریم تا هفته دولت سال آینده همه پروژه های خوابگاهی در شهرستان ها تکمیل گردد.

بهروزیان فرد با اشاره به روند تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان بوشهر گفت: کوشش شد تا پروژه ها بر اساس شاخص های جمعیتی تکمیل گردد. تا سال 93 در استان بوشهر حدود 150 پروژه نیمه تمام داشتیم که تا دهه فجر 90 درصد این پروژه ها تکمیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 53

به "استان بوشهرشرایط میزبانی مسابقات بین المللی 12 رشته ورزشی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان بوشهرشرایط میزبانی مسابقات بین المللی 12 رشته ورزشی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید