اختلاف بر سر رونالدو بالا گرفت

به گزارش گفتمان برتر، کریستیانو رونالدو می خواهد از منچستریونایتد جدا گردد و سرمربی تیم هم به این موضوع راضی شده اما حالا مدیران باشگاه و در راس آنها مدیرعامل تیم ساز مخالف می زنند.

اختلاف بر سر رونالدو بالا گرفت

منچستریونایتد برای اولین بار در قرن 21 یک هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس را در قعر جدول به سرانجام رساند که این نتیجه باخت خانگی هفته اولش برابر برایتون و پس از آن قبول باخت سنگین 4 بر صفر برابر برنتفورد بود.

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی و تازه منچستریونایتد، در روزهای اخیر برخلاف گذشته، تغییر عقیده داده و رضایت خود برای فروش رونالدو را به مدیران باشگاه ابلاغ نموده است. در تازه ترین مورد، اما جوئل گلیزر، رییس باشگاه منچستریونایتد و یکی از اعضای خانواده گلیزرها که مالکان یونایتد به حساب می آیند در رابطه با فروش این ستاره پرتغالی، مقاومت نموده است.

با این اوضاع به نظر می رسد که جنگ داخلی در اولدترافورد شکل گرفته که اریک تن هاخ و حتی بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد راضی به جدایی رونالدو هستند و معتقدند حضور به تیم ضربه می زند، اما جو گلیزر هنوز به این انتقال رضایت نداده است.

رونالدو از کاهش 25 درصدی دستمزدش پس از ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و بعلاوه عملکرد ضعیف باشگاه در بازار جابجایی، ناراضی است. او در فصل گذشته 24 گل در 38 بازی برای یونایتد به ثمر رساند، اما این درخشش نیز اثربخش نبود و او حالا تصور می نماید بازگشت به یونایتد و ادامه بازی در این تیم برای او بی فایده است.

ژرژ مندس در این تابستان در پی راهی برای خروج موکلش از یونایتد بود اما چلسی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید تیم هایی بودند که حاضر به خرید رونالدو نشدند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2040

به "اختلاف بر سر رونالدو بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف بر سر رونالدو بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید