اجرای اقدامات پیشگیرانه در اماکن فرهنگی و تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان

به گزارش گفتمان برتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از اجرای اقدامات پیشگیرانه در اماکن فرهنگی و تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

اجرای اقدامات پیشگیرانه در اماکن فرهنگی و تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لحظه آخری ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمهیدات لازم برای انجام اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا به تمامی تاسیسات گردشگری و واحدهای تحت نظارت این اداره کل ابلاغ شده و بر این اساس اقدامات اجرایی لازم اجرا شده است.

او گفت: به همین منظور اقداماتی نظیر توزیع وسایل بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و وسایل ضدعفونی نماینده در ادارات و موزه های تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اعلام نمود: با توجه به اینکه در مناطق با رطوبت بالا امکان شیوع این ویروس بیشتر است، از هموطنان درخواست می کنیم که به منظور حفظ سلامت از سفرهای غیرضروری به منطقه چابهار نیز خودداری نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 626

به "اجرای اقدامات پیشگیرانه در اماکن فرهنگی و تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای اقدامات پیشگیرانه در اماکن فرهنگی و تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید