آپدیت نو پابجی موبایل 2.2 منتشر شد

به گزارش گفتمان برتر، مدتهاست که علاقمندان به بازی پابجی موبایل منتظر آپدیت نو این بازی بودند تا اینکه پایان به روزرسانی PUBG Mobile 2.2 روز گذشته به صورت رسمی منتشر شد. شرکت سازنده اعلام نموده برای اطمینان از به روزرسانی سریع و روان، بازیکنان باید محیط شبکه خوبی داشته باشند و فضای ذخیره سازی کافی در دستگاه های خود داشته باشند.

آپدیت نو پابجی موبایل 2.2 منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، شرکت سازنده در اعلامیه رسمی خود، آورده: برای اینکه تجربه بازی بهتری را در اختیار شما قرار دهیم، به زودی به روز رسانی را منتشر خواهیم کرد. سرور ها آفلاین نمی شوند. گیمر ها در نسخه های مختلف نمی توانند یکدیگر را دعوت نمایند، بنابراین حتماً در اسرع وقت به روزرسانی کنید.

این به روز رسانی در 13 سپتامبر (22 شهریورماه) در ساعت 11:00 (UTC+0) عرضه شد. همه بازیکنان از 15 سپتامبر 2022 (24 شهریورماه 1401) می توانند به روزرسانی را کاوش نمایند. برای کاربران Android، به روزرسانی باید تا 15 سپتامبر 7.15 صبح در دسترس باشد. برای کاربران iOS، به روزرسانی باید تا 15 سپتامبر ساعت 4.30 صبح در دسترس باشد. حجم آپدیت دستگاه های اندرویدی 681 مگابایت خواهد بود و حجم آپدیت برای آی او اس نیز 1.91 گیگابایت است.

آپدیت نو PUBG Mobile 2.2 چه ویژگی هایی دارد؟

نقشه نو - Nusa: نقشه مربع نو 1×1 کیلومتر با منظره های زیبا و منابع فراوان. بازیکنان باید از مسابقات سریع لذت ببرند!

به روزرسانی های Erangel: شامل یک سیستم هواشناسی نو و سوله های دوچرخه، و بعلاوه به روزرسانی های ساختاری در منطقه ها متعددی خواهد بود که یک تجربه جنگی حتی بهتر را ارائه می نماید!

حالت نو - Gear Front: حالت نو با 8 مهارت برای انتخاب از بین راه اندازی به علاوه، یک منطقه با مضمون قرون وسطایی که باید آن را کشف کنید!

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2057

به "آپدیت نو پابجی موبایل 2.2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو پابجی موبایل 2.2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید