آسیب 20 میلیارد یورویی صنعت گردشگری ایتالیا

به گزارش گفتمان برتر، ایتالیا در دوران همه گیری ویروس کرونا و در فاصله ماه های مارس و مه سال جاری، حدود 20 میلیارد یورو زیان دیده است.

آسیب 20 میلیارد یورویی صنعت گردشگری ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سازمان خواربار و کشاورزی ایتالیا در تازه ترین گزارش خود به استناد آمارهای منتشر شده موسسه ملی آمار این کشور (ایستات) گفت: به علت همه گیری ویروس کرونا و در نظر دریافت تعطیلی های گسترده دولتی در فعالیت واحدهای مالی و تجاری، طی سه ماه فصل بهار و از زمان آغاز اعمال تعطیلی ها از مارس سال جاری (اسفند 98)، این کشور، طی مناسبت های مختلف و جشن ها، تعداد 81 میلیون جهانگرد؛ به ویژه جهانگردان خارجی را از دست داده است.

این سازمان همچنین سخنان اخیر جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا مبنی بر دعوت از شهروندان این کشور به گذراندن تعطیلی های خود در ایتالیا را دارای اهمیت خاصی دانسته است. اثرات مالی ویروس کرونا طی ماه های مارس، آوریل و مه سال جاری (اسفند 98، فروردین و اردیبهشت 99) موجب کاهش حدود 20 میلیارد یورویی درآمد دولت در واحدهای اقامتی و اسکان، رستوران داری، حمل و نقل و خرید کالا شده است.

منبع: افکارنیوز

منبع: چمدان
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 931

به "آسیب 20 میلیارد یورویی صنعت گردشگری ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب 20 میلیارد یورویی صنعت گردشگری ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید