گزارش الرایه از آخرین شرایط بازیکنان خارجی العربی، فرشید اسماعیلی در غیاب آفریقایی ها به ترکیب اصلی بازی می شود

به گزارش گفتمان برتر، روزنامه الرایه قطر در گزارشی از جذب مهاجم تازه تیم فوتبال العربی به حضور فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی این تیم نیز اشاره نمود.

گزارش الرایه از آخرین شرایط بازیکنان خارجی العربی، فرشید اسماعیلی در غیاب آفریقایی ها به ترکیب اصلی بازی می شود

به گزارش خبرنگاران، در گزارش روزنامه الرایه قطر آمده است؛ باشگاه العربی روز گذشته رسماً از توافق با آداما دیوماند مهاجم نروژی اطلاع داد که جانشین مارک مونیسای اسپانیایی خواهد شد. کادر فنی العربی به درخشش این مهاجم امید زیادی دارد خصوصا در شرایطی که غیبت تعدادی از بازیکنان خارجی برای العربی بحران ساز شده است.

از سوی دیگر تمرینات العربی برای ملاقات روز دوشنبه این تیم مقابل قطر که در هفته پانزدهم برگزار می گردد در حال پیگیری است. قرمزپوشان در غیاب تعدادی از بازیکنان شاخص و تاثیرگذار برای حضور در این مسابقه آماده می شوند. خصوصا در بین بازیکنان خارجی یوسف المساکنی و آزون بوپندزا دو بازیکن تونسی و گابونی به علت حضور در جام ملت های آفریقا در این بازی حضور نخواهند داشت و فرشید اسماعیلی هافبک ایرانی در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1918

به "گزارش الرایه از آخرین شرایط بازیکنان خارجی العربی، فرشید اسماعیلی در غیاب آفریقایی ها به ترکیب اصلی بازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش الرایه از آخرین شرایط بازیکنان خارجی العربی، فرشید اسماعیلی در غیاب آفریقایی ها به ترکیب اصلی بازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید