کلاه برداری شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی!

به گزارش گفتمان برتر، مهراب قاسم خانی متولد سال 1350 در تهران، نویسنده و طراح دکور است. وی در پست اخیر خود در اینستاگرام در خصوص کادوهایی که شقایق دهقان در طول سالیان برایش خریده، نوشته است.

کلاه برداری شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی!

این پست بسیار واسه خانومایی که قراره واسه شوهراشون هدیه تولد بخرن مفیده. توصیه اکید می کنم که تا آخرشو بخونین تا با یه تیر دو نشون زدنو به شیوه خانم دهقان یاد بگیرین! این روش 15 سال هم ضمانت داره!

مهراب قاسم خانی نوشته:

تقریباً پونزده سال پیش همین موقع ها شقایق براى تولدم واسم یه دستگاه ام.پى.ترى خرید که خیلى دوسش داشتم. سال بعدش برام یکى دیگه خرید که ظرفیت خیلى بیشترى داشت و منم قبلى رو دادم به خودش و از اون به بعد این شد یه رسم. هر سال برام دستگاه هاى بهتر با حجم بیشتر میخرید، بعد کادوم تبدیل شد به آیفون و هر سال آیفون جدیدى که میومد رو از شقایق کادو میگرفتم... تا این که پارسال همین روزا اومدیم یادى کنیم از تولد هاى گذشته و کادو هایى که از شقایق گرفتم. آخریش آیفونى بود که سال قبل ازش گرفته بودم. قبلیش؟ ... قبلیش رو که داده بودم به خودش وقتى اینو واسم گرفت... قبلش؟... تازه فهمیدم چه کلاهى سرم رفته. نامرد کلاً هر چى تا حالا بهم کادو داده بود رو سال بعدش پس گرفته بود و تنها کادویى که ازش داشتم همون آیفونى بود که دستم بود... خلاصه که گول این ظاهر مهربون و لبخند معصومانه رو نخورید... خیلى کلاه برداره

پ.ن: یه هفته دیگه میرم توى چهل و هفت سالگى

منبع: setare.com
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1317

به "کلاه برداری شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاه برداری شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید