چگونه می توان از پارک ژوراسیک بازدید کرد؟

به گزارش گفتمان برتر، اینجا Sombrillas de Pobres هم نامیده می گردد. دوست کاستاریکایی من در خصوص برگ هایی که مقدار استخر بچه ها هستند و در دامنه کوه منتهی به آبشار Bajos del Toro وجود دارد سخن می گوید. داستان بعدی خود را شرح داد

چگونه می توان از پارک ژوراسیک بازدید کرد؟

مترجم: سعید علیزاده

منبع:راسخون

اینجا Sombrillas de Pobres هم نامیده می گردد. دوست کاستاریکایی من در خصوص برگ هایی که مقدار استخر بچه ها هستند و در دامنه کوه منتهی به آبشار Bajos del Toro وجود دارد سخن می گوید. داستان بعدی خود را شرح داد که چگونه مردم بومی با استفاده از برگ های بزرگ از خود در برابر باران های همیشکی حفاظت می کردند.

واقعیت این است که منظره اطراف ما برای سکونت انسان ایده آل نیست. در واقع، ممکن است بگویید آن کاملا ژوراسیک بود.

Bajos del toro: واقعیت ها و اشکال

آبشار Bajos del toro با بیش از 300 پا ارتفاع بلندترین آبشار کاستارکیا است. در مقایسه با آبشار نیاگارا که 167 پا ارتفاع دارد، آبشاری بزرگ محسوب می گردد. Bajos del toro به عنوان برترین راز کشور کاستاریکا محسوب می گردد، اما قدرت آن آشکار است- اگر ماشینی در جاده نباشد، می توانید صدای غرش آن را از فاصله یک مایلی بشنوید. اگر اهل کاستاریکا نیستید و در حال خواندن این مقاله هستید شرط میبندم که نمی توانید تا ساعت پنج از اینجا بازدید کنید. فقط قبل از شب هنگام با پرداخت 10 دلار می توانید بازدید کنید. کاستاریکایی ها از تخفیف ویژه پذیرش لذت می برند. ورود به آن جا خیلی هم سخت نیست، بعلاوه مناسب افرادی نیست که قلب ضعیف دارند. بعد از یک چهارم مایل پیاده روی در داخل جنگل، بیش از دویست قدم پایین خواهید رفت. قبل از پیچیدن به سمت آبشار، منظره بیشتر و بیشتر شبیه به ماقبل تاریخ خواهد شد. این فرایند عادی است که افراد دیگری را در نزدیکی این محل به خصوص در هنگام بسته شدن نخواهید دید.

آتش فشان Poas

اگر نزدیک منطقه هستید اطمینان حاصل کنید که در آتش فشان Poas توقف می کنید. منظره ای برابر با Bajos del Toro که شبیه به دنیای دیگر است خواهید دید. اگر از آتش فشان اصلی بازدید کنید، چشمه ای با آب مایل به سبز خواهید دید که مثل دیگ جادوگر می جوشد، شما از تماشا صحنه که چقدر عجیب است شگفت زده می شوید که این منطقه تقریبا نزدیک سان خوزه مرکز کاستاریکا است.

چگونه به Bajos del Toro و آتش فشان Poás برسیم

آتش فشان Poás کمتر از دوساعت از سان خوزه فاصله دارد و حتی نزدیک Alajuela است، شهری که در آن فرودگاه بین المللی اصلی کاستاریکا واقع شده است. Bajos del Toro حدود دو ساعت دیگر از آتش فشان Poás فاصله دارد. واقعیت این است که نزدیکی این دو نقطه روی نقشه عجیب به نظر می رسد، زمانی که شرایط جاده ها را می بینید احساس می کنید که آن ها به یکدیگر متصل هستند.

دو راه برای رسیدن به آتش نشان Poás و Bajos del Toro وجود دارد. راه اول اجاره یک وسیله 4 x4 است. اتوموبیل های معمولی در جاده های غیربزرگراه کاستاریکا به خوبی عمل نمی نمایند.

راه دوم این است که اگر نقشه های گوگل به شما در خصوص انشعاب های خطرناک در جاده ها می گوید، اما انشعاب های امن دیگری موجود است، جرات به خرج دهید و جاده امن را انتخاب کنید. این نرم افزار بهبودی شرایط جاده ها در کاستاریکا را زود به زود به روز نمی کند در واقع من در راه برگشت از سان خوزه به زارکرو شاهد یک رشته شاه راه گل آلود بودم.

منبع: راسخون
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1800

به "چگونه می توان از پارک ژوراسیک بازدید کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه می توان از پارک ژوراسیک بازدید کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید