ملخ دریایی به اهواز رسید

به گزارش گفتمان برتر، مدیر اداره جهاد کشاورزی اهواز با بیان اینکه 8 اکیپ فعال کار ردیابی و دیده بانی حضور ملخ های دریایی را به عهده دارند، گفت: مواردی بسیار کم و ناچیز و به صورت انفرادی از حضور ملخ های دریایی در مزارع شهرستان مشاهده شده است.

ملخ دریایی به اهواز رسید

عبدالرضا نیسی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مشاهده گونه هایی از ملخ دریایی در مزارع اهواز اظهار کرد: مواردی بسیار کم و ناچیز و به صورت انفرادی از حضور ملخ های دریایی در مزارع شهرستان مشاهده شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 26 کارشناس در شهرستان در قالب 8 اکیپ فعال کار ردیابی و دیده بانی را در دستور کار قرار داده اند و در کوشش هستند تا نسبت به تشخیص و ردیابی این آفت اقدام و در صورت احتیاج کار مبارزه را شروع نمایند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی اهواز با بیان اینکه پایش ها به صورت 24 ساعته و در همه روزهای هفته در حال اجرا است، توضیح داد: در حال حاضر هیچ مسئله ای از نظر حضور ملخ های دریایی در شهرستان وجود ندارد و کشاورزان اطمینان لازم داشته باشند که وضعیت عادی است.

نیسی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد ملخ های مشاهده شده در مزارع اهواز بسیار ناچیز بوده، احتیاجی به شروع کار مبارزه با این آفت نیست و در صورتی که حضور این ملخ ها از حالت انفرادی خارج شوند، مبارزه با آن ها را در دستور کار قرار می دهیم.

وی اعلام کرد: مواردی از ملخ دریایی که تاکنون و به صورت انفرادی مشاهده شده در منطقه غیزانیه اهواز بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 85

به "ملخ دریایی به اهواز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملخ دریایی به اهواز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید