ماجرای آهن ربایی شدن بدن افراد چیست؟

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر فیلم و تصاویری در فضای مجازی منتشر می گردد که بعضی از آن ادعا می نمایند بعد از تزریق واکسن کرونا، اجسامی مانند قاشق، چنگال و کلید به بدن آنها چسبیده است. ماجرا چیست؟

ماجرای آهن ربایی شدن بدن افراد چیست؟

پزشکان و مراکز تحقیقاتی بسیاری درباره خاصیت آهن ربایی بدن بعد از تزریق واکسن کرونا توضیحاتی ارائه داده اند. توضیحاتی که همه متفق القول نشان می دهد که چنین ادعایی درست نیست. آنها چه می گویند؟

در روزهای اول فیلم هایی منتشر می شد که آهن ربا به بدن افراد می چسبید. پس ادعای اول این بود که احتمالا در واکسن های کرونا، مواد آهنی به کار رفته که آهن ربا را جذب می نماید و باعث چسبیدن آن به بدن افراد می گردد.

اما بعد از چند روز جریان عوض شد و تصاویری منتشر شد که نشان می داد بدن افرادی که واکسن زده اند، قاشق، چنگال، کلید و بعضی وسایل این چنینی را جذب می نماید.

پس یا باید در واکسن ها آهن ربا وجود داشته باشد و یا آهن.

آهن ربا فقط می تواند آهن، نیکل و کبالت را جذب کند. اما تصاویری که در فضای مجازی منتشر می گردد تصاویری است که در آن قاشق و چنگال و کلید به بدن افراد چسبیده است. این اجسام همه از برنج ساخته شده اند و برنج خاصیت آهن ربایی ندارد. پس ماجرای آهن ربایی شدن بدن چیز دیگری است.

آیا در ساخت واکسن از فلز استفاده شده؟

پزشکان بسیاری به این سوال جواب داده اند. آنها می گویند در واکسن ها همواره یک سری فلزات به عنوان نگهداره استفاده می گردد. این مساله از قبل بوده و الان هم وجود دارد.

در واکسن کوید از دو نوع فلز استفاده شده، یکی مقدار بسیار اندکی آلومینیوم و دیگری مقدار اندکی جیوه. اما مقدار آلومینیوم و جیوه به کار رفته در واکسن کرونا بسیار بسیار کم است.

آلومینیومی که افراد روزانه از آب و مواد غذایی به دست می آورند بسیار بیشتر از آلومینیومی است که در واکسن کوید وجود دارد.

از طرف دیگر آلومینیوم در بسیاری از داروها وجود دارد. از جمله آسپرین. آیا آسپرین باعث آهن ربایی شدن بدن می گردد یا برای بدن ضرر دارد؟ قطعا نه. اما نکته مهم دیگر این است که جیوه و آلومینیوم اصلا خاصیت آهن ربایی ندارند.

این مساله درباره جیوه هم صدق می نماید. هم مقدار آن در واکسن بسیار بسیار کم است و هم اینکه جیوه خاصیت آهن ربایی ندارد.

نانوذرات آهن ربایی به بدن تزریق شده؟

گمانه دیگری که بعضی مطرح می نمایند این است که نانوذراتی در واکسن کرونا وجود دارد که خاصیت مغناظیسی دارد و می تواند باعث آهن ربایی شدن بدن گردد.

اگر قرار است چیزی را وارد بدن شما نمایند، مقدار آن باید آنقدر زیاد باشد که بتواند یک قاشق سنگین را نگه دارد. مقدار واکسنی که به بدن تزریق می گردد حدود 3 دهم سی سی است. اگر تمام این سه دهم سی سی هم از یک فلز خاص باشد، باز هم اینقدر قدرت ندارد که قاشق یا چنگال به این سنگینی را نگه دارد.

حداقل باید یک گرم فلزی که خاصیت مغناطیسی دارد (آهن، کبالت و نیکل) به بدن تزریق گردد که بتواند یک قاشق را نگه دارد!

در بدن ما تراشه کار گذاشته اند؟

گمانه دیگری که عنوان می نمایند این است که به وسیله واکسن کرونا نوعی تراشه وارد بدن نموده اند و این تراشه خاصیت مغناطیسی دارد. اما تا به امروز تراشه ای در جهان ساخته نشده که بتواند از سر سوزن انسولین رد گردد. پس این گمانه هم رد می گردد.

اما ماجرا چیست؟

خاصیت آهن ربایی فقط مربوط به افرادی نیست که الزاما واکسن کرونا زده اند. بدن بعضی از افراد که واکسن نزده اند هم خاصیت آهن ربایی دارد. این خاصیت بدن بعضی از افراد است که فلز، پلاستیک و چوب پنبه به بدنشان می چسبد. این خاصیت چه قبل و چه بعد از تزریق واکسن کرونا در بدن افراد وجود دارد و هیچ ارتباطی به تزریق واکسن کرونا ندارد.

گزارش ها و اخبار بیشتر درباره کرونا را در صفحه کرونا خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1613

به "ماجرای آهن ربایی شدن بدن افراد چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای آهن ربایی شدن بدن افراد چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید