فهرست خروج زمستانی پرسپولیس معین شد

به گزارش گفتمان برتر، تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس برای اینکه در جابجایی دست مدیریت باشگاه باز باشد چند بازیکن تیمش را در فهرست معاوضه قرار داده است.

فهرست خروج زمستانی پرسپولیس معین شد

به گزارش خبرورزشی، سرمربی سرخ ها از شرایط اقتصادی تیمش به شدت ناراحت است و در همین خصوص شنیده می گردد او تهدید نموده در صورتی که مسائل این تیم تا بازی برابر فولاد حل نگردد کناره گیری خواهد کرد.

با این همه گل محمدی نه تنها در پی تحت فشار قرار دادن مدیریت این باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم است بلکه فهرست خرید خود را هم تحویل درویش داده تا بازیکنان مورد نظرش برای نیم فصل دوم هم جذب شوند.

یحیی گل محمدی نام 4 بازیکن را برای جذب قطعی به باشگاه پرسپولیس معرفی نموده است. پیمان بابایی مهاجم تراکتور تبریز، علیرضا کوشکی ستاره جوان پیکان، لوسیانو پریرا مندز مهاجم فولاد و رامین رضاییان مدافع سابق السیلیه قطر 4 بازیکنی هستند که یحیی روی جذب آنها اصرار دارد.

این در حالی است که به جز رامین رضاییان که در آستانه بازگشت به فوتبال ایران است جذب 3 بازیکن دیگر کار سختی به نظر می رسد. البته از فهرست یحیی اینطور می توان برداشت کرد که او از میان 3 مهاجم مد نظرش، احتیاج به خرید 2 بازیکن دارد.

البته گفته می گردد باشگاه به خاطر مسائل اقتصادی امکان دریافت رضایتنامه بابایی، کوشکی و شیمبا را ندارد و فقط می تواند به وسیله معاوضه بازیکن این مشکل را حل نماید.

سرمربی پرسپولیس نام5 بازیکن تیمش را در فهرست بازیکنان قابل معاوضه قرار داده است. ابراهیمی،شیری،اسدی،پاکدل و مهدی خانی بازیکنانی هستند که یحیی گل محمدی مجوز معاوضه آنها را صادر نموده است.

دیروز هم اعلام شد فولاد خواهان جذب 3 بازیکن پرسپولیس شده است و باید دید سرخ ها می توانند با معاوضه، بازیکنان مورد نظر سرمربی تیمشان را جذب نمایند یا نه.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1941

به "فهرست خروج زمستانی پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خروج زمستانی پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید