قطار تندرو یزد روی ریل خرابی ، تصاویر و فیلم وضعیت عجیب قطاری با بلیت 80 هزار تومانی

به گزارش گفتمان برتر، قطار تندروی تهران به یزد با وجود افزایش قابل توجه قیمت بلیت به دفعات با نقص فنی روبرو می شود و همین امر نارضایتی مسافران را در پی داشته است.

قطار تندرو یزد روی ریل خرابی ، تصاویر و فیلم وضعیت عجیب قطاری با بلیت 80 هزار تومانی

خبرنگاران: قطار تندروی تهران به یزد که سال قبل 30 هزار تومان قیمت داشت، حالا از هر مسافر 80 هزار تومان هزینه بلیت می گیرد. این در حالی است که خدمات این قطار به شدت ضعیف شده و تعداد نقص های فنی اش افزایش یافته است.

گزارش های مردمی نشان می دهد تعداد خرابی های این قطار رو به افزایش است و مسئولان قطار در پاسخ به این وضعیت، تحریم ها را علت خرابی های متعدد قطار عنوان می کنند. روز گذشته نیز قطاری که از تهران به مقصد یزد حرکت کرده بود، ساعت 8 صبح در نزدیکی های قم رود و قبل از ایستگاه محمدیه دچار خرابی شد و از ادامه راستا جا ماند. برخی از مسافران قطار صدای خرد شدن قلوه سنگ در راستا قطار را علت خرابی قطار ذکر می کنند و به گفته آنها، قطار به رغم خرابی با اصرار رئیس قطار، مسافت قم رود تا ایستگاه محمدیه را طی کرده تا مسافران به ایستگاه محمدیه برسند.

ویدیویی از وضعیت قطار را در زیر ببینید:

https://chamedanmag.ir/wp-content/uploads/2019/07/video-2019-07-01-08-22-51.mp4

به گزارش خبرنگاران، پیش از این فعالان گردشگری ریلی به خبرنگاران اطلاع داده بودند قطارهای اتوبوسی خط شمال نیز با مشکل نقص فنی و توقف های متعدد در بین راستا روبرو هستند.

منبع: چمدان
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 167

به "قطار تندرو یزد روی ریل خرابی ، تصاویر و فیلم وضعیت عجیب قطاری با بلیت 80 هزار تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار تندرو یزد روی ریل خرابی ، تصاویر و فیلم وضعیت عجیب قطاری با بلیت 80 هزار تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید