ظرفیت های گردشگری کرمان معرفی گردد، لزوم تقویت مسیرنماها

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم سیف الهی ظهر یکشنبه در اولین جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان کرمان با اشاره به ارزش مالی بالای گردشگران داخلی و خارجی برای منطقه، اظهار کرد: باید با معرفی هر چه بهتر ظرفیت های گردشگری استان کرمان گردشگران بیشتری را جذب این دیار کرد.

ظرفیت های گردشگری کرمان معرفی گردد، لزوم تقویت مسیرنماها

از سفر با هزینه های سفر به کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید با ایجاد بستر مناسب زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران و اقامت آنها در استان کرمان را فراهم آوریم.

معاون عمرانی استاندار کرمان خواهان تشکیل کمیته های تخصصی تابعه ستادها اجرایی خدمات سفر در استان کرمان در اسرع وقت شد و اضافه نمود: رسانه ها با اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری استان، گردشگران را تشویق و ترغیب به انتخاب مقاصد گردشگری این دیار نمایند.

سیف الهی با اشاره به لزوم ایجاد آمادگی لازم برای رویارویی با حوادث غیرمترقبه تاکید نمود و ادامه داد: شهرداری ها و دهیاری های استان کرمان با انجام اقدامات لازم زمینه مناسب برای ایجاد فضا و برند مناسب گردشگری کرمان کوشش نمایند.

وی خواهان تقویت مسیرنماها در شهرها و جاده های طاستان شد و گفت: مسیرنماها باید به گونه ای باشد که مسافران به راحتی بتوانند مسیرها را تشخیص دهند.

سیف الهی مطرح کرد: باید با نصب تابلوهایی در شهرها و جاده ها مسیرهای دسترسی به مکان های تاریخی و گردشگری استان کاملا معین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 634

به "ظرفیت های گردشگری کرمان معرفی گردد، لزوم تقویت مسیرنماها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های گردشگری کرمان معرفی گردد، لزوم تقویت مسیرنماها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید