دستور تخلیه خانه های اطراف مسیل اسماعیل آباد مشهد صادر شد

به گزارش گفتمان برتر، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی دستور تخلیه سریع خانه های اطراف مسیل منطقه اسماعیل آباد حاشیه شهر مشهد را صادر کرد.

دستور تخلیه خانه های اطراف مسیل اسماعیل آباد مشهد صادر شد

به گزارش خبرنگار از ،وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیلاب گفت: 74 خانوار ساکن اطراف مسیل اسماعیل آباد باید خانه های خود را ترک کنند و این افراد که در بستر رودخانه ساکن شده اند حقی نسبت به اراضی این منطقه ندارند.

با بیان این که خانه های اطراف این رودخانه باید تخریب شود، افزود:قرار است این افراد به صورت موقت در سوله های ورزشی اسکان اضطراری داده شوند تا بتوان با کمک تسهیلات طرح به سازی مسکن روستایی بنیاد مسکن آن ها را خانه دار کرد.

وی ادامه داد: احتمال ریزش سنگ از کوه در سه روستا از توابع شهرستان های مشهد، داورزن و بردسکن وجود دارد و تداوم لایروبی کانال زرکش و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص بسیار اهمیت دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که خراسان رضوی در منطقه گرم و نیمه خشک واقع شده و جاری شدن سیلاب می تواند برای خراسان رضوی خطرساز باشد گفت:برخی در فضای مجازی اخباری درباره خسارت ها در برابر باران اندک در مشهد منتشر کرده اند که صحیح نیست.

/ ز.ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 104

به "دستور تخلیه خانه های اطراف مسیل اسماعیل آباد مشهد صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور تخلیه خانه های اطراف مسیل اسماعیل آباد مشهد صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید