بازدید 8000 دانش آموز بوشهری از جزیره خارگ

به گزارش گفتمان برتر، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 18 آبان آغاز بیش از هشت هزار دانش آموز استان بوشهر اعزام می شوند.

بازدید 8000 دانش آموز بوشهری از جزیره خارگ

به گزارش خبرنگاران، عبدال هادی سبحانی خواه با اعلام این خبر توضیح داد: 18 آبان با اعزام نخستین کاروان دانش آموزان خواهر از شهرستان دشتستان فعالیت اردوهای راهیان نور با اعزام دان شآموزان دختر استان آغاز خواهد شد. بیش از 5 هزار دانش آموز دختر و 3 هزار دانش آموز پسر به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند. این اعزام ها تا 20 آذر ماه سال جاری تداوم دارد.

وی ادامه داد: بیش از 8000 دانش آموز استان بوشهر به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شود. راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد و برگزاری اردوهای راهیان نور بزرگ ترین و تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: تبیین جایگاه هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان در جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم برگزاری اردوهای راهیان نور است.

سبحانی خواه در خاتمه با بیان اینکه دانش آموزان شرکت کننده در این اردوها از یادمان مناطق عملیاتی جنوب و جزیره خارگ بازدید می کنند، گفت: هدف از برگزاری این اردوها، نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در میان دانش آموزان است به طوری که این فرهنگ به خوبی برای دانش آموزان قابل درک باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 426

به "بازدید 8000 دانش آموز بوشهری از جزیره خارگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 8000 دانش آموز بوشهری از جزیره خارگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید