اماکن گردشگری رایگان استانبول ، در سفر خود، گشت و گذار رایگان را تجربه کنید

به گزارش گفتمان برتر، به طور حتم، همراه شدن با تورمسافرتی، هزینه های خودش را دارد و در این بین ضروری است که هزینه ای را به بازدید از جذابیت های تاریخی و طبیعی کشوری که قرار است مقصد تورمسافرتی ما باشد، اختصاص دهیم، اما گاهی پیش می آید که می توان با استفاده از راهکارهایی ساده از تفریحاتی رایگان بهره مند شد. شکی نیست که این جریان، سفری ارزان را برای ما رقم خواهد زد. در این مقاله گشت و گذاری رایگان به اقصی نقاط استانبول خواهیم داشت. با خبرنگاران همراه باشید.

اماکن گردشگری رایگان استانبول ، در سفر خود، گشت و گذار رایگان را تجربه کنید

1) گالری Istanbul Modern

این گالری یکی از معروف ترین محل هایی است که می توان مجموعه ای کامل و فوق العاده از دستاوردهای هنر مدرن هنرمندان داخلی و یا خارجی ترک را در آن مشاهده کرد. اگر از علاقه مندان به هنر هستید، این شانس را در اختیار خواهید داشت که در روزهای پنج شنبه به صورت رایگان از جای جای این گالری تماشا کنید و توریک روزه فوق العاده ای را در این فضای هنری در استانبول بگذرانید.

2) Pera Museum

این موزه شخصی در ساختمانی که متعلق به قرن 19 میلادی است، بنا شده و مملوء از آثار ریز و درشت هنری می باشد، از تابلوهای نقاشی گرفته تا آثار سرامیکی و مجسمه ها. اگر بخت با شما یار باشد، می توانید از نمایشگاه هایی که در این بنا برپا می گردد نیز تماشا کنید. می توانید روزهای آدینه از ساعت 6 عصر تا 10 شب به صورت رایگان از این موزه بازدید کنید و تورمسافرتی فوق العاده را در این بین تجربه نمائید.

3) A Tour of Balat

این منطقه جزو مجذوب کننده ترین و پر کنتراست ترین همسایه های استانبول محسوب می باشد. می توانید بنا بر تمایل، توریک روزه ای ترتیب دهید و به صورت رایگان از جای جای منطقه بازدید کنید. در این سفر می توانید به بازدید از کلیسای سنت جورج بپردازید، از زیبایی های عمارت دانشگاه اورتودوکس منطقه لذت ببرید و از این گذشته، بالات منطقه ای است مملوء از عمارت های کلاسیک و فوق العاده زیبا که در دوران امپراتوری یونانی ها محل سکونت این قوم بوده است. شما می توانید در قالب توریک روزه از جای جای این منطقه فوق العاده به صورت رایگان بازدید کنید.

4) گالری هنری خیابان استقلال

گالری های هنری در استانبول اغلب به صورت رایگان پذیرای هنردوستان هستند، به همین ترتیب اگر از علاقه مندان به این حوزه هستید، می توانید تورمسافرتی خود را لذت بخش تر نموده و از این گالری های فوق العاده بازدید نمائید. خیابان استقلال در این میان برترین و عالی ترین گالری های هنری را در خود جای داده است. می توانید در عمارت های کلاسیک این خیابان با انواع گالری ها آشنا شوید و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از تجهیزات و وسایل زیبایی که در آنها نگه داری می گردد، تماشا کنید. به طور حتم گشت و گذار در گالری های استانبول، اطلاعات خوب و منحصر به فردی را در رابطه با این شهر در اختیار شما قرار می دهد و تورمسافرتی فوق العاده را برای شما رقم می زند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2106

به "اماکن گردشگری رایگان استانبول ، در سفر خود، گشت و گذار رایگان را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اماکن گردشگری رایگان استانبول ، در سفر خود، گشت و گذار رایگان را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید