اعاده حیثیت شاگردان کولاکوویچ به شرط شکست کانادا

به گزارش گفتمان برتر، تیم ملی والیبال ایران برای جبران شکست های قبلی در جام جهانی باید برابر کانادا برنده گردد.

اعاده حیثیت شاگردان کولاکوویچ به شرط شکست کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران ساعت 5:30 بامداد امروز در ناگانو ژاپن، سومین ملاقات خود در رقابت های جام جهانی را برابر کانادا برگزار خواهد نمود.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در شرایطی اولین ملاقات سومین روز جام جهانی را برگزار می نمایند که در دو بازی اول برابر روسیه و مصر تن به شکست 3 بر یک داده اند. ملی پوشان والیبال ایران نمایش خوبی نداشته اند و برابر تیم دوم روسیه و حریفی از آفریقا شکست خوردند. این موضوع باعث شده تا عملکرد آن ها زیر تیغ انتقاد منتقدین قرار بگیرد و رجحان برابر کانادا می تواند تا حدود زیادی مرهمی بر دو شکست قبلی باشد.

کانادا در بازی اول برابر برزیل شکست 3 بر صفر را تجربه کرد و در گام دوم مقابل روسیه 3 بر 2 شکست خورد. بدون تردید این تیم هم برای کسب پیروزی برابر ایران وارد زمین می گردد اما کولاکوویچ و بازیکنانش باید در این مسابقه برنده شوند تا بتوانند در ادامه مسابقات با انگیزه بیشتری به مصاف حریفان بروند. شکست برابر کانادا افزایش انتقادها را به همراه خواهد داشت و کولاکوویچ باید بتواند به شکلی از بازیکنانش در این مسابقه استفاده کند که نخستین پیروزی تیمش رقم بخورد.

تیم ملی والیبال ایران برابر تیم های آماده ای چون برزیل، لهستان و آمریکا به مراتب بازی های سخت تری دارد و اگر نتواند در مصاف با تیم های ضعیف تر برنده گردد به اعتبار جهانی اش خدشه وارد می گردد.

برنامه ملاقاتهای روز سوم جام جهانی والیبال به توضیح زیر است:

ایران-کانادا ساعت5:30 ناگانو

آرژانتین-ایتالیا ساعت 7:00 فوکوئوکا

روسیه-استرالیا ساعت 8:30 ناگانو

آمریکا-لهستان ساعت 9:30 فوکوئوکا

برزیل-مصر ساعت 12:30 ناگانو

ژاپن-تونس ساعت 13:50 فوکوئوکا

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 828

به "اعاده حیثیت شاگردان کولاکوویچ به شرط شکست کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعاده حیثیت شاگردان کولاکوویچ به شرط شکست کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید