آمادگی داماش برای حضور در فصل تازه با پیروزی در بازی های تدارکاتی

به گزارش گفتمان برتر، تیم فوتبال داماش گیلان بازی های تدارکاتی خود را با پیروزی به اتمام رساند تا با آمادگی کامل در رقابت های لیگ دسته سوم حضور یابد.

آمادگی داماش برای حضور در فصل تازه با پیروزی در بازی های تدارکاتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان با خرید امتیاز تیم دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی، در فصل تازه رقابت های این لیگ باید حضور یابد و به همین علت مسئولان این تیم پس از معین سرمربی تازه و جذب بازیکنان تازه، چند بازی تدارکاتی نیز انجام دادند.

در ابتدای فعالیت داماش، داریوش نصیری مالک این باشگاه، اسماعیل شاد را به عنوان مدیرعامل باشگاه داماش برگزید که مدیرعامل تازه باشگاه داماش نیز، ابتدا محمد مختاری کاپیتان چند سال اخیر تیم را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و پس از آن، فرزاد سیری به عنوان سرپرست و مدیر اجرایی داماشی ها برگزیده شد.

پس از معین شدن کادر اجرایی داماش، این تیم با چند بازیکن سابق باشگاه پیروز به تمدید قرارداد شد و بعلاوه چند بازیکن تازه نیز جذب کرد و پس از آن برای هماهنگی بیشتر، تا به امروز 2 بازی تدارکاتی برابر جوانان سپیدرود و ابریشم رشت برگزار کرد که در هر 2 ملاقات، داماشی ها به پیروزی دست یافتند.

داماش گیلان در نخستین بازی تدارکاتی خود، برابر تیم جوانان سپیدرود رشت نهاده شد که در نهایت با چهار گل مقابل این تیم به پیروزی دست یافت که رضا اعتمادی، مسعود نوری، رضا آبسالان و سپهر سیمانپور برای تیم داماش گلزنی کردند.

البته محمد مختاری کاپیتان سابق و سرمربی فعلی داماش در این ملاقات تدارکاتی، قصد شناخت بیشتر از بازیکنان تازه تیمش را داشت و این بازی به منظور کسب هماهنگی بیشتر بین بازیکنان این تیم برگزار گشت.

فزونی داماش برابر ابریشم رشت

داماشی ها در دومین ملاقات تدارکاتی و آمادگی خود مقابل تیم ابریشم رشت که در لیگ برتر گیلان حضور دارد، صف آرایی کرد که در نهایت با گل آرمان شکوری با نتیجه یک بر صفر حریفش را مغلوب کرد تا داماشی ها در دومین بازی تدارکاتی خود نیز پیروز از زمین میدان خارج شوند.

در این ملاقات نیز کادرفنی داماش بیشتر از بازیکنان تازه خود سود برد و با تعویض های زیاد، سعی داست تا همه بازیکنان در یک بازی تدارکاتی محک بخورند و شناخت بیشتری را در زمین بازی با هم داشته باشند.

جذب و تمدید قرارداد داماش با 18 بازیکن

داماش گیلان برای حضور در مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم کشور تا به امروز با 18 بازیکن به توافق رسید که از این تعداد، 6 بازیکن تازه و 12 بازیکن از بازیکنان فصل گذشته هستند که قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

مهرگان گلبرگ هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا، محمدرضا اسماعیل پور هافبک فصل گذشته شهرداری فومن، حسام یعقوبی، میثم میرپسندیده و محمد طالبی بازیکنان فصل گذشته سپیدرود و رضا اعتمادی بازیکن و کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش بازیکنان تازه تیم داماش هستند که با عقد قراردادی به این تیم پیوستند.

بعلاوه مسئولان داماش علاوه بر جذب این بازیکنان تازه، با 12 بازیکن سابق این تیم نیز به توافق رسیدند تا آنان نیز قرارداد خود را با تیم داماش برای فصل پیش رو تمدید نموده تا در رقابت های لیگ دسته سوم، این تیم را همراهی نمایند.

محمود توانایی، آرمان آبسالان، آرمان شکوری، امیرمحمد طالمی، محمدرضا دامادی، مسعود نوری، پژمان نجات، سیامک علیزاده، عرفان گودرز قلعه نویی، سیامک علیزاده، راستین خرمدل و امید کلانتر چهار بازیکن سابق تیم فوتبال داماش گیلان نیز قرارداد خود را با تیم تازه داماش تمدید نموده بودند تا این بازیکنان همچنان با پیراهن داماش در میادین فوتبال حضور یابند.

تیم فوتبال داماش گیلان با خرید امتیاز تیم دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی، در فصل تازه رقابت های این لیگ حضور می یابد که این تیم باید در مرحله اول رقابت های این لیگ حضور یابد.

م. ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1822

به "آمادگی داماش برای حضور در فصل تازه با پیروزی در بازی های تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی داماش برای حضور در فصل تازه با پیروزی در بازی های تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید