شروع مجدد فعالیت ناوگان حمل ونقل یزد

به گزارش گفتمان برتر، معاون فنی سازمان حمل ونقل شهرداری یزد گفت: با توجه به شیوع کرونا و توقف فعالیت اتوبوس ها، مجدد از شنبه 30 فروردین ماه جاری کار جابه جایی شهروندان شروع می گردد ولی باید کنار شیشه نشسته و اجازه ندهند شخص دیگری در کنارشان قرار گیرد و در صورت تکمیل ظرفیت از ایستادن خودداری نمایند.

شروع مجدد فعالیت ناوگان حمل ونقل یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، داود زارع اضافه نمود: باوجود ازسرگیری فعالیت اتوبوس ها باید مسافران باید نکات بهداشتی را برای حفظ جان خود و دیگران رعایت کرده و به همین منظور ازاین پس تنها 21 مسافر مجاز به سوارشدن در اتوبوس هستند.

وی ادامه داد: اتوبوس ها شب ها از سوی نیروهای خدماتی و روزها از سوی رانندگان روزانه ضدعفونی خواهند شد بااین وجود بهتر است مسافران از دست زدن به دستگیره ها، جایگاه، شیشه و میله ها خودداری نمایند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، معاون فنی سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری استان یزد تاکید نمود: مسافران حتماً از کارت بلیط استفاده کرده و از پرداخت وجه نقد خودداری نمایند.

زارع درخصوص بهسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: در حال حاضر 200 اتوبوس در سطح شهر فعالیت می نمایند، اما خرید اتوبوس در برنامه شهرداری واقع شده است.

وی اعلام کرد: حدود 28 دستگاه اتوبوس کولردار جایگزین اتوبوس های فرسوده شد و 55 اتوبوس نیز از سوی بخش خصوصی مجهز به کولر می گردد.

از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان حدود 60 درصد در شهر یزد زندگی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 893

به "شروع مجدد فعالیت ناوگان حمل ونقل یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مجدد فعالیت ناوگان حمل ونقل یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید