کاخ سفید مجوز خبرنگار سی ان ان را لغو کرد؛ توجیه عجیب سخنگو، عکس

به گزارش گفتمان برتر، دولت واشنگتن مجوز ورود یک خبرنگار شبکه سی ان ان به کاخ سفید را لغو کرد؛ اقدامی که به دنبال جر و بحث شدید این خبرنگار با رییس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری روز چهارشنبه دونالد ترامپ صورت گرفت.

کاخ سفید مجوز خبرنگار سی ان ان را لغو کرد؛ توجیه عجیب سخنگو، عکس

به گزارش ایسنا، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید لغو مجوز ورود جیم آکوستا را تایید نموده و گفت، برخورد این خبرنگار با زن جوانی که به عنوان یک کارمند کاخ سفید مشغول انجام وظایف خود بوده، غیرقابل تحمل است.

ظاهرا آکوستا دست این کارمند کاخ سفید را هل داده و این اتفاق زمانی روی داده که این خانم کوشش نموده میکروفن را از دست آکوستا که مشغول جر و بحث با دونالد ترامپ بود، پس بگیرد.

شبکه سی ان ان گزارش داده است، آکوستا هرگز به این کارمند کاخ سفید دست نزده و لغو مجوز خبری او برای ورود به کاخ سفید تهدیدی علیه دموکراسی است.

جف زاکه، رییس شبکه سی ان ان در یادداشتی نوشت: حملات کنونی ترامپ به مطبوعات از حد خود فراتر رفته و به طور آزاردهنده ای غیرآمریکایی هستند.

در جریان جر و بحث ترامپ و آکوستا، ترامپ به این خبرنگار گفت: صادقانه به شما بگویم که به نظر من شما باید اجازه دهید که من کشور را اداره کنم و شما سی ان ان را اداره کنید و اگر کارتان را به خوبی انجام داده بودید، الان درصد بازدید و آمارتان بهتر بود.

هنگامی که کارمند کاخ سفید کوشش کرد تا میکروفون را از آکوستا گرفته و آن را به خبرنگار بعدی بدهد، آکوستا همچنان به انتقاد از ترامپ ادامه داده و ترامپ نهایتا این خبرنگار را فردی بی ادب و افتضاح خواند.

5252

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 17

به "کاخ سفید مجوز خبرنگار سی ان ان را لغو کرد؛ توجیه عجیب سخنگو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید مجوز خبرنگار سی ان ان را لغو کرد؛ توجیه عجیب سخنگو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید