چرا ملانیا با ترامپ ازدواج کرد؟

به گزارش گفتمان برتر، ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا در مورد ازدواجش با دونالد ترامپ خیلی رویایی فکر می کرد اما به هیچ کدام از رویاهایش نرسید.

چرا ملانیا با ترامپ ازدواج کرد؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ بعضی از زنان اغلب مردانی را انتخاب می نمایند که برایشان پدر شوند و نه همسر. ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا را نیز از این دسته زنان شمرده می گردد. این موضوع در کتاب جدید نینا برلی به نام دستبند طلایی :راز زنان تاریخی ترامپ دقیقا ذکر شده است. به گفته نویسنده، ملانیا، ترامپ را انتخاب کرد که 24 سال از او بزرگتر بود، زیرا احتیاج به یک پدر داشت تا از او محافظت کند.

نویسنده در این کتاب زندگی عجیب و غریب همه زنان ترامپ را تجزیه و تحلیل کرد. او به نقل از یک دوست خانوادگی در مورد زن سوم ترامپ(ملانیا) نوشت: ملانیا دختر طراح لباس کودک و راننده ماشین های سنگین با ترامپ ازدواج کرد چون تمایل داشت شخصی مانند پدرش قدرتمند از او محافظت کند.

برلی می نویسد، دونالد ترامپ و ویکتور کناوس (پدر ملانیا) تنها چند سال اختلاف سنی دارند و به نظر می رسد از نظر اخلاقی و ظاهری بسیار شبیه هم می باشند، هر دو چاق و جنگجو.

ملانیا کوشش زیادی نموده تا خصوصیات ترامپ را به پدرش شبیه تر کند. او احتیاج به یک حامی دارد تا احساس امنیت کند. او می خواست تا مدام العمر خودش و خانواده کوچکش در آرامش باشند اما با بی آبرویی ها و رسوایی هایی که هر روزه از دونالد بر ملا می گردد تمام رویاهای ملانیا نقش بر آب خواهد شد. نویسنده معتقد است در حال حاضر رابطه این زن و شوهر کاملا مستقل و جدا از هم هست هر چند که ترامپ آن را انکار می نماید.

به هر حال شخصی که قبلا از همراهان بانوی اول بوده است، تایید می نماید که زندگی در کاخ سفید برای ملانیا بسیار سخت است و هر چند وقت یکبار، گردباد، آرامش او را بهم می زند.

به نظر نویسنده دنیای ملانیا بسیار بسیار کوچک است و به فاصله زمینی که کفشهای زیبایش روی آن قرار می گیرد تا سقف بالای سرش است. این کتاب بعد از انتشار واکنش زیادی را در کاخ سفید به همراه داشت. سخنگوی ملانیا پس از انتشار آغاز به تکذیب کرد و گفت که این زوج هیچ مسئله ای با هم ندارند و این در حالی است که خود ملانیا در مصاحبه با کانال مطرح آمریکایی اعتراف کرد زندگی در کاخ سفید محدودیت هایی دارد و بسیار سخت است.

ازدواج ناموفق ملانیا با ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 12

به "چرا ملانیا با ترامپ ازدواج کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ملانیا با ترامپ ازدواج کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید