هوآوی گوشی هوشمند مجهز به Infinity-O را زودتر از سامسونگ عرضه می نماید

به گزارش گفتمان برتر، خبرهای جدید از کمپانی هوآوی نشان می دهند که این شرکت هدفگذاری نموده تا گوشی با نمایشگر Infinity-O را زودتر از سامسونگ معرفی و عرضه کند.

هوآوی گوشی هوشمند مجهز به Infinity-O را زودتر از سامسونگ عرضه می نماید

به گزارش خبرنگار ، هوآوی تصمیم قاطع خود را گرفته است که به عنوان برند برتر دنیا در زمینه فراوری گوشی های هوشمند شناخته گردد و جای رهبر قبلی این زمینه، سامسونگ را بگیرد. سری Mate 20 این شرکت رقیبان اصلی پرچمدار اخیر سامسونگ، Galaxy Note 9 هستند. همه ما می دانیم که هوآوی قرار است در رقابت بر سر اولین گوشی هوشمند قابل انعطاف فراوری شده توسط این دو شرکت ببازد اما هوآوی به تازگی تأیید نموده است که یک گوشی هوشمند با نمایشگر Infinity-O فراوری و قبل از سامسونگ معرفی و عرضه خواهد نمود.

این تأییدیه در شکل یک تصویر تبلیغی در صفحه رسمی کمپانی هوآوی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده و یک حفره را در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر به نمایش می گذارد. این تصویر همچنین تأیید می نماید که این گوشی قرار است در ماه دسامبر معرفی گردد.

سامسونگ همچنین در نظر دارد که یک گوشی هوشمند با یک حفره در نمایشگر خود به زودی معرفی کند اما هنوز هم تعیین نیست. اما آیا Galaxy A8s قادر خواهد بود قبل از این که رقیب آن که توسط هوآوی ساخته شده، معرفی کند.

لازم به ذکر است، این خبر ابتدا توسط صفحه توئیتر Ice Universe منتشر شده بود. در متن توئیت این صفحه نوشته شده بود: هوآوی اولین گوشی هوشمند همراه با حفره را قبل از سامسونگ Galaxy A8s و در ماه دسامبر رونمایی خواهد نمود اما A8s نیز ممکن است در ماه دسامبر رونمایی گردد، چه کسی شروع می نماید باید نشست و تماشا کرد. تهاجم هوآوی علیه سامسونگ هرگز تضعیف نشده است.

در ادامه می توانید تصویر تبلیغاتی را مشاهده کنید که هوآوی در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo برای معرفی گوشی هوشمند خود با نمایشگر Infinity-O به اشتراک گذاشته است.

تعیینات اصلی Galaxy A8s فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 29

به "هوآوی گوشی هوشمند مجهز به Infinity-O را زودتر از سامسونگ عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی گوشی هوشمند مجهز به Infinity-O را زودتر از سامسونگ عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید