نیمکت نشینی حسینی از هزار دقیقه گذشت

به گزارش گفتمان برتر، بیش از هزار دقیقه دوری از ترکیب استقلال برای دروازه بانی که ادعای فیکس بودن داشت، می تواند سرمنشا تصمیم های تازه باشد. شاید این بار سید حسین پیشنهاد رسیده از اصفهان را جدی تر بگیرد.

نیمکت نشینی حسینی از هزار دقیقه گذشت

نگاه ها به گرو ونویمایر، غافل ازحسینی

به گزارش خبرنگاران ، حمیدرضا عرب ، همه نگاه ها درنقل وانتقالات نیم فصل به سرنوشت الحاجی گرو و مارکوس نویمایراست. خارجی هایی که عملکرد بسیارضعیفی دراستقلال داشته اند اما نباید فراموش کرد که مهم ترین اتفاقات جایی رخ خواهد داد که همه ازآن غافلند. سیدحسین حسینی که قول بازی های بیشتری درلیگ هجدهم گرفته بود حالا بیش ازهزاردقیقه از ترکیب استقلال دور مانده و هیچ بعید نیست که او این بار به پیشنهاد رسیده از اصفهان پاسخ مثبت دهد و حتی برای نیم فصل هم که شده خودش را از نیمکت نشینی های پی درپی دراستقلال خلاص کند.

آیا سیدحسین حسینی چراغ سبز ذوب آهن را جدی می گیرد و نیم فصل از استقلال جدا می گردد؟ شاید اگر این بار از دروازه بان استقلال درباره جدایی بپرسید جملات دیگری را به زبان بیاورد. درست برخلاف ابتدای لیگ جدهم که قرص و محکم وقتی درباره جدایی اش از استقلال و پیوستن به سپاهان سوال می شد می گفت: می خواهم بمانم. سید حسین آن روزها از مسئولان نقل وانتقالات سابق استقلال قول گرفته بود درفصل هجدهم شماره یک تیمش باشد و پیوسته درترکیب اصلی قرار بگیرد. قول هایی هم به او داده شده بود وحتی شفر نیز درجریان ریزقول وقرارهای شفایی حسینی با سران سابق باشگاه استقلال قرار داشت و سرمربی آبی ها نیز تلویحا به این موضوع که درفصل هجدهم بیشتر از حسینی استفاده می نماید، مهرتایید زده بود اما مصدومیتی که گریبان دروازه بان استقلال را گرفت سبب شد او خیلی زود از آرزویش دور بماند وهفته ها نیمکت نشینی را تجربه کند. حسینی شاید می دانست که اگر لیگ را با نیمکت نشینی آغاز کند آنگاه با وجود مهدی رحمتی سیری ناپذیر دیگربازگشتش به قفس توری استقلال سخت و سخت خواهد شد اما آقای کلین شیت فکر مصدومیت ناخواسته را ننموده بود که چه طوربرآمالش مهرباطل خواهد زد. ازنگاه بیرونی هم این تصویروجود داشت که رحمتی درفصل هجدهم نیمکت نشین حسینی خواهد شد و همه شواهد برجا مانده از کنش ها و واکنش های فصل هفدهم نیز دلالت برحضورسیدحسین حسینی درترکیب اصلی داشت، اما مصدومیت و البته آمادگی مهدی رحمتی درهمان روزهای آغازین لیگ همه معادلات و پیش بینی ها را برهم زد.

تنش هایی که بعد ازهفته ها دروازه بانی مهدی رحمتی از سوی حسین حسینی به پا شد نیزنشان می داد او هرگزنیمکت نشینی را برنمی تابد. اول بار حسینی درجریان بازی با پارس جم حاضربه تمرین کنار مهدی رحمتی نشد و دفعه بعد درشهرآورد بزرگ پایتخت همین کاررا تکرار کرد تا ناراحتی عمیق خود را ازشرایط موجود به همگان اعلام کند. حسینی بی هیچ دلیل موجهی نیمکت نشینی را برنمی تابید و حتی با شفربرسربازگشت به ترکیب اصلی نیز مجادلاتی داشت تا شاید به آنچه می خواهد برسد و رحمتی را نیمکت نشین خود ببیند. رفتارشفر درروبروه با سید حسین اما بسیارتند و خصمانه بود. سرمربی استقلال بی آنکه توجهی به آتیه این دروازه بان داشته باشد، حسینی را بعد از اولین اعتراض دوباره به نیمکت ذخیره ها چسباند تا اینکه خاتمه دربازی لیگ مقابل سایپا دروازه های اقبال به روی او باز شد و حسینی پس از هفته های متمادی نیمکت نشینی رنگ دروازه را دید! -

آن بازی با پیروزی استقلال همراه شد و سیدحسین حسینی با سوپرواکنش خود درواپسین ثانیه ها استقلال را به نوعی نجات داد تا شفر بهانه ای برای بازگرداندنش به نیمکت نداشته باشد. همین گونه هم شد. سرمربی آلمانی استقلال که تنیه را برای حسینی کافی می دید دربازی فوق حساس تیمش مقابل سپاهان دوباره نام سیدحسین حسینی را به عنوان شماره یک تیمش نوشت. حسینی به قفس توری استقلال رفت اما درنهایت مغلوب ضربه سراستنلی کی روش شد و بازنده آن میدان را ترک کرد. سرمربی استقلال اما به جهت آنکه متهم به تقابل با حسینی نگردد دربازی یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل سایپا بازهم حسینی را برگزید. آن بازی حساسیت های خاصی داشت و دو تیم درشرایطی که به تساوی2-2رضایت داده بودند به رقابت پراسترس پنالتی ها رفتند که درنهایت بازهم استقلال بازنده میدان را ترک کرد. پس از آن باخت که استقلال یک جام را ازدست داد شفر دیگر به سیدحسین حسینی میدان نداد تا شمار بازی های این دروازه بان در12 بازی که استقلال در لیگ پشت سرگذاشته از عدد 2 تجاوز نکند ویک بازی هم درجام حذفی مقابل نامش ثبت گردد. استقلال تا انتهای لیگ دو بازی دیگر پیش رو دارد ودرمجموع بازی هایش درلیگ و جام حذفی 15بازی را سپری نموده که سهم حسینی 3بازی و به عبارتی دیگر 270 دقیقه بوده است. درواقه شفر از1350دقیقه بازی های که استقلال در لیگ گذرانده بیش از 1000دقیقه حسینی را نیمکت نشین نموده است و بعید است که با آمادگی مهدی رحمتی سهم بازی کردن های سیدحسین تا سرانجام لیگ در استقلال قابل توجه باشد.حسینی با رقیبی روبرو است که کوله باری از تجربه را با خود دارد و با اینکه آمادگی روزهای اوج را ندارد اما همین سطح از آمادگی نیز برای تداومش درچارچوب دروازه استقلال کفایت نموده است. این رقیب خستگی ناپذیر پیش می رود و از سویی کاملا مشهود است که شفر گرایش بیشتری به رحمتی دارد ودرشرایط برابراین دروازه بان را به سید حسین ترجیح می دهد وچندان تمایل ندارد که حسینی را در هربازی درقفس توری تیمش قراردهد. نگاه شفر به رحمتی یک نگاه کاملا اعتماد گونه است اما درروبروه با سیدحسین هرگزچنین نیست وهمواره با تردید به این دروازه بان می نگرد؛ دروازه بانی با استعداد و پرانگیزه که حالا با نزدیک شدن به نقل وانتقالات نیم فصل مشتریانی خواهد داشت و ازهمین حالا زمزمه پیام های ذوب آهن به گوش می رسد. تیمش که علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود دارد و شاید چندان بی میل نباشد که پس از سال ها تکیه به رشید مظاهری درچارچوب دروازه اش تحولی ایجاد کند. شاید این بار سید حسین که ابتدای فصل می توانست به سپاهان ملحق گردد، پیشنهاد ذوب آهن را جدی بگیرد. حتی جدی تر از ابتدای فصل.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 31

به "نیمکت نشینی حسینی از هزار دقیقه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت نشینی حسینی از هزار دقیقه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید