سولاری: ترکیب 11 نفره ثابتی در رئال مادرید وجود ندارد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید

به گزارش گفتمان برتر، سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید تیمش تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهد جنگید.

سولاری: ترکیب 11 نفره ثابتی در رئال مادرید وجود ندارد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید

به گزارش خبرنگاران ، سانتیاگو سولاری که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا پذیرای اوئسکا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: می دانیم که اوئسکا با تمام توان مقابل ما بازی خواهد نمود. با این وجود ما از دقیقه اول برای کسب پیروزی کوشش خواهیم کرد. باید در بازی فردا پرکوشش، در حمله پرشور و در دفاع جدی باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب 11 نفره خودتان را شناختیه اید؟، گفت: ترکیب 11 نفره تیم بسته به بازی بعدی تیم، فرم و شکل بازیکنان، سلامت آنها و تصمیماتی که باید گرفته شوند، دارند. عوامل بسیاری در انتخاب ترکیب اصلی تأثیرگذار هستند اما از نظر من ترکیب 11 نفره ثابتی وجود ندارد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها همچنین در خصوص وضعیت هافبک آلمانی خود که از ناحیه زانو آسیب دیده، یادآور شد: ترجیح می دهم برای استفاده از تونی کروس به کادر پزشکی تیم رجوع کنم، اما من وضعیت او را خوب می بینم. فکر نمی کنم کروس مسئله ای برای حضور در مسابقات جام جهانی باشگاه ها داشته باشد.

یوونتوس برای جذب ایسکو دست به کار می گردد

سانتیاگو سولاری درباره شایعه احتمال جدایی کیلور ناواس در ماه ژانویه از رئال مادرید به دلیل نیمکت نشینی اش در این تیم، اعلام نمود: من انسانی نیستم که چیزی را به کسی توصیه کنم اما به اعتقاد من رئال مادرید بزرگترین باشگاه است و هیچ جایی بهتر از رئال برای فوتبال بازی کردن وجود ندارد.

سولاری که شاگردانش در حال حاضر با 23 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لالیگا هستند و با بارسلونای صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارند، تأکید کرد: بازیکنان ما به اهمیت این بازی واقف هستند و ما تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 35

به "سولاری: ترکیب 11 نفره ثابتی در رئال مادرید وجود ندارد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: ترکیب 11 نفره ثابتی در رئال مادرید وجود ندارد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید