جلسه هماهنگی دهمین نمایشگاه پارس شیراز برگزار گردید

به گزارش گفتمان برتر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: حمل و نقل از ارکان اصلی صنعت گردشگری است و در این سیستم، حمل و نقل هوایی با ایجاد امکانات دسترسی آسان و سریع سهم به سزایی از جا به جایی گردشگران و رونق جهانگردی را به خود اختصاص داده است.

جلسه هماهنگی دهمین نمایشگاه پارس شیراز برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری دیروز یکشنبه 27 آبان 97 در جلسه هماهنگی دهمین نمایشگاه پارس شیراز با حضور نمایندگان شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، ماهان، آسمان، کیش ایر، سپهران، امارات، ایر عربیا، سلام ایر و قطری در ایستگاه شیراز و عوامل اجرایی اظهار کرد: نمایشگاه ها فرصتی برای تبادل اطلاعات،آشنایی با دانش و مهارتهای نوین صنعت گردشگری و ارائه خدمات موثر برای جذب حداکثری گردشگر و افزایش ضریب اشغال هتل ها است.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: یکی از اهداف نمایشگاه سال جاری، برند سازی صنایع دستی و سوغات شهرستانهای استان است و با برنامه ریزی های انجام شده کوشش می گردد که شرکت کنندگان در این حوزه، به صورت هدفمند حضور یابند.

او همچنین توضیح داد: ضمن هماهنگی با معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور، بسته های فرصتهای سرمایه گذاری در فارس و سایر نقاط کشور نیز به منظور جذب سرمایه گذار، معرفی خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان شرکتهای هواپیمایی با اشاره به استقرار 3 فرودگاه بین المللی در استان، ابراز رضایت از حضور در نمایشگاه سال گذشته و بهره برداری مناسب از این فرصت، ارائه بسته های متنوع خدمات صنعت هوایی استان به صورت تخصصی و عمومی را از برنامه های خود در دهمین نمایشگاه پارس عنوان کردند.

همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ پارس در تاریخ 21 لغایت 24 آذرماه جاری، نشستهای سالیانه روسای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، روسای جامعه هتلداران کشور و روسای انجمن صنفی راهنمایان کشور برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 24

به "جلسه هماهنگی دهمین نمایشگاه پارس شیراز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هماهنگی دهمین نمایشگاه پارس شیراز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید